يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

چند نفر در ایران گوهینامه رانندگی دارند؟

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 644814
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تعداد خودروها و موتورسیکلتهای کشور به حدود ۳۳ میلیون دستگاه افزایش یافته و شمار دارندگان گواهینامه رانندگی در کشور به بیش از ۳۰ میلیون نفر رسیده است.
چند نفر در ایران گوهینامه رانندگی دارند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار تقی مهری پیش از ظهر امروز در مجتمع آموزشی فرزانگان نیروی انتظامی اظهار کرد: تلاش همیاران پلیس موجب کاهش 18 درصدی تخلفات رانندگی در کشور شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم پلیس برقراری نظم و انضباط است؛ پلیس برای ارتقای فرهنگ ترافیک تلاش می‌کند، از طرف دیگر فرهنگیاران ترافیک، راهوران محله و  افرادی تحت عنوان پلیس‌یار جوان و نوجوان به کمک پلیس راهور می‌آیند تا نظم و انضباط را برقرار کنند.

وی شعار ترافیکی امسال را "پرهیز از خطر آرامش در سفر" عنوان کرد و گفت: در پنج ماهه گذشته از سال بیش از 7 هزار نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند.

رئیس پلیس راهور ناجا  متذکر شد: تعداد خودروها و موتورسیکلتهای کشور به حدود 33 میلیون دستگاه افزایش یافته و شمار دارندگان گواهینامه رانندگی در کشور به بیش از 30 میلیون نفر رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *