جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

۱۴ مزاحم جاده‌ای در نیشابور دستگیر شدند

يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 643535
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 14 عامل مزاحمت برای خودروهای عبوری در مسیرهای جاده ای شهرستان نیشابور دستگیر شدند.
۱۴ مزاحم جاده‌ای در نیشابور دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 14 عامل مزاحمت برای خودروهای عبوری در مسیرهای جاده ای شهرستان نیشابور دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم قربانزاده افزود: در پی گزارش چند فقره مزاحمت، سنگپرانی و ایجاد خسارت به خودروهای عبوری در جاده کاشمر - نیشابور گروههای عملیات ویژه پلیس وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در مرحله نخست این عملیات هفت تن از عاملان مزاحمت دستگیر و یک دستگاه خودرو پراید متهمان توقیف شد. در مرحله دوم نیز گروههای گشت و کنترل نامحسوس پلیس به یک دستگاه خودرو سواری پژو در جاده سبزوار- نیشابور مشکوک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پنج سرنشین این خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار داشتند اما با شلیک هوایی متوقف و بازداشت شدند. همچنین دو نفر موتورسوار متهم به همدستی با سرنشینان این خودرو توسط پلیس دستگیر شده اند.

وی افزود: تحقیق از این متهمان با دستور صریح مقام قضایی ادامه دارد.نیشابور در فاصله 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *