جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۰

عذرخواهی شهردار شیراز از بنر سربازان اسرائیلی

پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 643046
شهردار شیراز در نامه‌ای به رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، دستور بررسی موضوع نصب بنر با تصویری مذموم و غیرمرتبط با هفته دفاع مقدس در شیراز و برخورد جدی با تولیدکنندگان این محتوای تصویری را صادر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احتمالاً كار دشمن فرضيه......
سروش
Iran, Islamic Republic of
دشمن کسی است درست در لحظه رسیدن میوه انقلاب مشروطه آمد و میوه را چید، چه سرنوشتی داشتند آقایان نائینی و بهبهانی و شیخ فضل اله نوری، و دوباره تکرار شد مصدق تبعید دکتر فاطمی اعدام شاه برگشت، امریکا جای انگلیس نشست، انگار آن همه زحمت کشیدیم تا به جای دولت فخریمه انگلیس امریکا باشد.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
تا کی می خواهیم خیال کنیم ؛ انشااله بز است ؟! پس از بنر مسئله دار شهرداری تهران ! حالا شهرداری شیراز ! کاملا مشخص است که اینکار عمدی بوده ! یعنی ما هیچ عکسی از رزمندگان خودمان نداشتیم ، که باید از عکس تغییر داده شده اسرائیلی ها استفاده می کردیم ؟!! شرم هم حوب چیزیست !!
جامعه شناس
Seychelles
خیلی باید ساده لوح بود و فکر کرد این کار سهوی بوده!
Iran, Islamic Republic of
آقا اگه تو کار باشید می فهمید که خیلی هم سهوی بوده. شهرداری اینا رو میده پیمانکار و کانونهای تبلیغاتی. اونها هم چند نفرند مثل خیلی از مردم ایران که تعهد کاری ندارند و فقط دنبال اینند که بزن و در رو کار انجام بدهند. بنده خودم شاهد سوتیهای از این دست زیاد بودم منتهی اینا تابلو شدند. از شرکتهای تبلیغاتی بپرسید زیاد میتونن بهتون مثال بزنند.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
مسئله به این تابلویی ! نمی تونه سهوی باشه ! یعنی یه عکس از رزمندگان خودمون ، دم دست نداشتن ؟!!
Iran, Islamic Republic of
عذرخواهی کافی نیست
باید افراد پشت پرده شناسایی و مجازات بشن
Iran, Islamic Republic of
اسرائیلیا الان غش میکنن
United States
اینها از جنس همانهایی هستند که در فتنه سبز شعار میدادند : " نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران "!!!
Iran, Islamic Republic of
نه تنها عکس که شعر هم جای سوال داره