سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

پرونده تصادف آزادراه نطنز – بادرود به کجا رسید؟

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 642213
رئیس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت پرونده تصادف اتوبوس در آزاد راه نطنز – بادرود گفت: دستورات قضایی لازم در خصوص بررسی استاندارد‌های ساخت اتوبوس داده شده است در صورت احراز تخلف با شرکت خودروساز برخورد قانونی لازم بعمل خواهد آمد.
پرونده تصادف آزادراه نطنز – بادرود به کجا رسید؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، احمد خسروی وفا در خصوص آخرین وضعیت پرونده تصادف اتوبوس مسافربری در آزادراه نطنز – بادرود گفت: دستورات قضایی لازم در خصوص بررسی استاندارد‌های ساخت اتوبوس داده شده است و در صورت احراز تخلف با شرکت خودروساز برخورد قانونی لازم بعمل خواهد آمد.

وی افزود: راننده کامیون حمل سوخت در حال حاضر در بازداشت بسر می‌برد و به نظر اولیه کارشناس اعتراض کرده و پرونده به هیات کارشناسان ارسال شده است.

این مقام قضایی در استان اصفهان همچنین اظهارکرد: دستورات لازم برای بررسی استحکام ستون‌های اتوبوس و اینکه تانکر حمل سوخت دارای ایمنی و استاندارد بوده است، داده شده است.

 ۲۶ شهریور ماه، ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه شب مأموران پلیس‌راه "نطنز-بادرود" از تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا با کامیون کشنده دانگ فنگ تانکر دار حامل سوخت در این محور مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
این اتوبوس از تهران به مقصدکرمان در حرکت بوده که ۲ کیلومتر مانده به "بادرود" با تانکر کشنده حامل سوخت تصادف می‌کند که متأسفانه ۱۹ مسافر در دم فوت و ۵ مسافر دیگر نیز به شدت مجروح می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *