سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

وضعیت مصدومان حادثه اتوبوس زائران عراقی

چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 313982
رئیس اورژانس کشور پس از ارزیابی وضعیت مصدمان حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران عراقی در بیمارستان چمران لرستان از انتقال مصدومان این حادثه به تهران خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دکتر محمدتقی طالبیان گفت: طی هماهنگی انجام شده ۷ تن از مصدومان با همراهی تکنسینهای فوریتهای پزشکی ۱۱۵ توسط هلی کوپتر هلال احمر به بیمارستان بقیه الله انتقال یافتند.

وی افزود: همچنین ۸ تن دیگر از مصدومان توسط اتوبوس آمبولانس و تحت مراقبتهای ویژه تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ در حال انتقال به تهران هستند و ۴ تن دیگر نیز توسط موبایل ای سی یو (آمبولانس مجهز به امکانات مراقبتهای ویژه) به تهران منتقل شدند.

به گفته طالبیان، ۴ تن از مصدومان همچنان در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان شهید چمران بروجرد بستری هستند.

بنابراین گزارش، در ساعت ۲ و ۳۷ بامداد سه شنبه مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكی لرستان از یک حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس با ۳۶ سرنشین در ۶ تا ۸ کیلومتری محور بروجرد به تهران مطلع شد كه بلافاصله ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس پيش بيمارستاني ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

بنا بر این گزارش اولين آمبولانس ۱۰ دقيقه پس از اعلام حادثه به اورژانس در محل حادثه حاضر شد. با حضور ۶ تیم امدادی اورژانس ۱۱۵ در صحنه حادثه، اقدامات اولیه پزشکی همچون مايع درماني، آتل گيري،‌ ‌پانسمان، ثابت سازي اندام ها و انتقال ۲۱ مصدوم این حادثه به بيمارستان شهید چمران بروجرد صورت گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *