جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
جانشین نیروی زمینی ارتش:

تروریست‌ها با این اقدام عمرشان را کوتاه کردند

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 642145
سرتیب نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش گفت: تروریست‌ها بدانند که با این اقدامات احمقانه عمر خود را کوتاه خواهند کرد و قطعا درس سختی را خواهند گرفت. خون این شهدا و اقدامات موجب وحدت بیشتر مسئولین کشور و همه مردم می‌شود.
تروریست‌ها با این اقدام عمرشان را کوتاه کردند
به گزارش جهان نيوز،‌ امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه ارتش که صبح امروز در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا برگزار شد گفت:دشمن بعثی با پشتیبانی استکبار جهانی در ۳۱ شهریور سال ۵۹ حمله وحشیانه علیه ایران کردند و اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی داشتند.

وی در ادامه گفت: بنی صدر در دوران دفاع مقدس به عنوان فرمانده نیرو‌های مسلح خود مانعی در وحدت نیرو‌های مسلح بود که از کشور فراری شد.

نعمتی ثبات سیاسی و وحدت بین مسئولین از دستاورد‌های داخلی عملیات ثامن الائمه دانست و خاطر نشان کرد: عملیات ثامن الائمه روحیه امید و انگیزه را در رزمندگان اسلام به وجود آورد و نقطه عطفی در وحدت رزمندگان بود.

جانشین نزاجا در رابطه با دستاورد خارجی عملیات ثامن الائمه گفت: این عملیات به صورت عملی و عینی به رژیم صدام فهماند که در کمتر یک سال از کشور با خفت خارج خواهند شد

نعتی با اشاره به اینکه عوامل حادثه تروریستی اهواز از کسانی هستند که دردوران دفاع مقدس با رژیم بعثی صدام کمک می‌کردند، اظهار داشت: تروریست‌ها بدانند که با این اقدامات احمقانه عمر خود را کوتاه خواهند کرد و قطعا درس سختی را خواهند گرفت. خون این شهدا و اقدامات موجب وحدت بیشتر مسئولین کشور و همه مردم می‌شود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *