سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱
از امروز رخ می‌دهد؛

ارائه گزارش آزار جنسی در دانشگاه‌های آمریکا

شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 641730
بنابر درخواست آژانس علمی برتر ایالات متحده، گزارش‌های آزار و اذیت جنسی در دانشگاه‌های این کشور از امروز به طور رسمی ارائه می‌‎شود.
ارائه گزارش آزار جنسی در دانشگاه‌های آمریکا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، آژانس علمی برتر ایالات متحده خواستار ارائه گزارش‌های آزار و اذیت جنسی در دانشگاه‌های این کشور شد.

این در خواست که قبلا هم مطرح شده بود، با مؤافقت روسای دانشگاه‌های مطرح از امروز به اجرا درآمد.بنیاد ملی علوم، دانشگاه علوم پزشکی و غیر پزشکی را موظف به ارائه گزارش‌هایی مبنی بر اتفاقاتی که در فضاهای دانشگاه‌ها رخ می‌دهد کرده است تا از افزایش سوء رفتارهای جنسی در محیط آموزشی جلوگیری شود.

براساس یک مطالعه که در سال 2003  صورت گرفت، بیش از 58 درصد کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند.رهبران دولت‌های دانشجویی آمریکا (UCSB) از مسئولان تقاضا کردند تا کارشناسان و روانپزشکان به صورت آنلاین در دانشگاه‌های ایالت‌های مختلف آمریکا حضور داشته باشند تا با این موضوع مقابله کنند و دانشجویان آسیب‌دیده را شناسایی کنند.

همچنین، آمار و ارقام منتشر شده حکایت از آن دارد که بیش از 72 درصد از دختران دانشجوی دانشگاه‌های معتبر آمریکا نظیر هاروارد، در مدت تحصیل خود قربانی تعرض شده‌اند.این بررسی در «timeshighereducation» منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اونهاییکه امریکا رو مهد آزادی و فرهنگ میدونند و برای ارتباط با امریکا شرف و غیرت ایرانی را زیر سئوال میبرند!!!!