سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

بازی کودکانه یک روستا را به آتش کشید

يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 640827
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: بازی کودکان با آتش موجب ایجاد خسارت میلیاردی به روستای گل سلیمان‌آباد میاندوآب شد.
بازی کودکانه یک روستا را به آتش کشید
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، داریوش لندنیان، افزود: بازی کودکان با آتش و وزش باد موجب ایجاد خسارت میلیاردی آتش‌سوزی در روستای گل سلیمان‌آباد میاندوآب شد.ماموران تلاشگر ایستگاه شماره یک و دو سازمان آتش‌نشانی پس از کسب اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ از وقوع آتش‌سوزی در انبار بزرگ علوفه(یونجه و کاه) در روستای گل سلیمان‌آباد سریعاً به محل اعزام و با همکاری ماموران آتش‌نشانی شهرداری باروق و روستای گل سلیمان‌آباد نسبت به اطفاء حریق اقدام نمودند.

وی ادامه داد: در این حادثه بیش از ۵۰۰۰ بسته یونجه و ۴۵ تن کاه و پنج راس گاو چهار باب منزل و انبار علوفه دچار حریق شده و طبق برآورد کارشناسان این آتش‌سوزی دست‌کم یک میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

لندنیان، عامل آتش‌سوزی را بی‌احتیاطی و روشن کردن آتش توسط بچه‌های روستا در کوچه مجاور اعلام کرد و گفت: آتش روشن کردن کودکان و وزش باد عاملی بوده است تا انبار‌های کاه و یونجه دچار آتش‌سوزی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *