جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

بازی این روزهای کودکان غزه+تصاویر

پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب: 373950
بمب‌های عمل نکرده در غزه نمونه‌ای از هزاران بمبی است که رژیم اشغالگر در خونین‌ترین تهاجم ارتش خود به نوار غزه بر سر مردم بی‌دفاع این شهر می‌ریخت.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، پس از آتش بس بشردوستانه ۷۲ ساعته در غزه میان حماس و رژیم صهیونیستی و عقب نشینی نیروهای اسرائیلی از غزه که به گفته کار‌شناسان مسائل راهبردی شکست این رژیم محسوب می‌شود کودکان فلسطینی به خیابان‌ها و پارک‌های غزه آمدند.

منابع خبری فلسطین روز چهارشنبه تصاویری از بمب‌های عمل نکرده و ادوات نظامی به جامانده رژیم صهیونیستی در دست کودکان غزه منتشر کردند.

این بمب‌های عمل نکرده نمونه‌ای از هزاران بمبی است که رژیم اشغالگر در خونین‌ترین تهاجم ارتش خود به نوار غزه بر سر مردم بی‌دفاع این شهر می‌ریخت.

تهاجم ارتش اسرائیل به نوار غزه از هفتم ماه ژوئیه آغاز شد که تاکنون ۱۸۶۷ تن شهید ‌شده‌اند که از این تعداد ۴۲۶ کودک، ۲۴۵ نفر زن و ۷۹ تن نیز از افراد سالخورده هستند.

در این درگیری‌ها همچنین بیش از ۹۵۶۳ فلسطینی مجروح شده‌اند.

از روز گذشته حماس و رژیم صهیونیستی در حال اجرای آتش بس ۷۲ ساعته پیشنهادی مصر هستند که از ساعت پنج صبح روز سه شنبه در نوار غزه به اجرا در آمده است.




بازی این روزهای کودکان غزه


بازی این روزهای کودکان غزه


بازی این روزهای کودکان غزه





بازی این روزهای کودکان غزه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *