جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
توضیح دانشگاه آزاد درباره شائبه اشتباه در اعلام نتایج دکتری:

هنوز نتایج دکتری اعلام نشده است

شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 639100
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در سامانه مرکز آزمون دانشگاه آزاد هیچ اخلالی ایجاد نشده است، گفت: هنوز نتایج دکتری اعلام نشده است.
هنوز نتایج دکتری اعلام نشده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، امیررضا شاهانی درباره اخلال در سامانه مرکز آزمون، گفت: هیچ اخلالی در این سامانه ایجاد نشده است، فقط همکاران فنی در حال امتحان‌ کردن سامانه بودند. به همین دلیل فقط یک کد رشته را در این سامانه برای همه داوطلبان فعال کردند. این اتفاق نیمه‌شب گذشته افتاد، برخی از داوطلبان همان زمان سامانه را مشاهده کردند و این نتیجه را در مورد خود ملاحظه کردند که صحیح نیست. هنوز نتایج دکتری اعلام نشده است.

وی ادامه داد: نتیجه دوره دکتری از طریق لینک اعلام نتایج دوره دکتری در سایت مرکز آزمون دانشگاه اعلام می‌شود.رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت پذیرش دوره دکتری را ۹۸۰۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهانی در پایان افزود: احتمالا سایت سازمان سنجش آموزش کشور نیز نتایج دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی را بعد از قرار گرفتن در سامانه مرکز آزمون بارگذاری خواهد کرد.

شب گذشته داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مرکز آزمون این دانشگاه کدرشته فعال شده در این سامانه را به عنوان نتیجه نهایی آزمون خود تلقی کرده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *