يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

آغاز توزیع کتب درسی متوسطه در تهران و البرز

چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 638565
توزیع کتاب‌های درسی دوره متوسطه شاخه نظری رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی در استان‌های تهران و البرز مانند سایر استان‌ها در حال انجام است.
آغاز توزیع کتب درسی متوسطه در تهران و البرز
به گزارش جهان نيوز، توزیع کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه شامل پایه‌های هفتم، هشتم و نهم و دوره دوم متوسطه شامل پایه‌های دهم و یازدهم شاخه نظری رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی از سوم شهریور ماه در تمام استان‌های کشور به جز استان‌های تهران و البرز آغاز شده بود که هم‌اکنون توزیع کتب درسی در تمام استان‌ها در حال انجام است.

 کتاب‌های درسی دوره‌های متوسطه اول و دوم از طریق کتابفروشی‌های مجاز در تمام استان‌های کشور توزیع می‌شود.

با توجه به اینکه کتاب‌های پایه دوازدهم جدیدالتألیف است، توزیع کتاب‌های درسی این پایه از دهه سوم شهریور ماه انجام می‌شود.

احمدرضا امینی مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی اظهار کرد: در حال حاضر کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در تمام استان‌ها در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه کتاب‌های ابتدایی از طریق مدارس توزیع می‌شود، ادامه داد: ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی پایه اول ابتدایی و پایه دهم تمامی رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای،کاردانش، معارف اسلامی تا 20 شهریور ماه ادامه دارد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *