پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توزیع کتب‌ درسی در کتابفروشی‌ها از ۱۵ شهریور

چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 694764
معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت:دانش‌آموزانی که برای خرید کتاب‌های درسی در کتاب‌فروشی‌ها ثبت نام کرده اند، می توانند ۱۵ شهریور نسبت به دریافت اقدام کنند.
توزیع کتب‌ درسی در کتابفروشی‌ها از ۱۵ شهریور
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، علی باقرزاده درباره خبری که در برخی سایت ها به نقل از وی درباره کمبود کاغذ و آماده نشدن کتاب‌های درسی که درحال دست به دست شدن است، اظهار کرد: کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم چاپ شده و در حال توزیع است و افرادی که کتاب‌های درسی را از طریق سامانه الکترونیکی خریداری کردند مهر امسال کتاب‌های درسی را مدرسه دریافت خواهند کرد.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی با اشاره به اینکه آن‌هایی که برای خرید کتاب‌ های درسی در کتاب‌فروشی‌ها ثبت نام کرده اند، می توانند ۱۵ شهریور نسبت به دریافت اقدام کنند، مطرح کرد: کتاب‌های تمام مقاطع تحصیلی قبل از شروع سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت و هیچ کمبود کاغذ و کتابی برای سال تحصیلی جدید نداریم.

باقرزاده گفت: دانش آموزان پایه اول و دهم که اسامی آن‌ها در سامانه ثبت نام سناد ثبت شده است می‌توانند کتاب‌های درسی خود را از اول مهر از طریق مدرسه دریافت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *