دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
شیخ نعیم قاسم:

سعودی اولین ضربه را از آمریکا خواهد خورد

يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 637895
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به شکست آمریکا و هم پیمانانش در سوریه تاکید کرد: این محور مقاومت به عنوان طرف پیروز در سوریه است که می‌تواند شرط و شروط تعیین کند.
سعودی اولین ضربه را از آمریکا خواهد خورد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تصریح کرد: همه شروط  آمریکا برای حل و فصل اوضاع سوریه بی معنی است زیرا این طرف پیروز است که شروط را مطرح می کند و آمریکا در سوریه شکست خورده است و حق ندارد شروطی را تعیین کند و بگوید که ایران و حزب الله از سوریه خارج شوند. آمریکا نمی تواند معادلاتی را نه در موضوع امنیت در سوریه و نه خصوص هر چیز دیگری تحمیل کند، زیرا اساسا آمریکا و همراهانش شکست خورده اند.

وی تصریح کرد: موضوع نیاز به صبر و بردباری دارد و انشاء الله در روزی از روزها این واقعیت تغییر خواهد کرد چرا که ما وارد پیروزی های پی درپی برای سوریه و محور آن شده ایم و ابر تاریک آینده را کنار زدیم و پیروزی ادامه خواهد یافت و ما پیروزی‌ های بیشتری کسب خواهیم کرد.

وی افزود: همه گروههایی که دل به آمریکا بسته اند، باید در این رابطه خود تجدید نظر کنند زیرا آمریکا دروغ می گوید و شیطان بزرگ است و بزرگترین فریبکار و خیانتکار است.

وی تصریح کرد: کجا آمریکا توافقنامه‌ ای با کشوری در جهان امضا کرده است که به آن وفادار بوده باشد؟شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: آمریکا شکست خواهد خورد زیرا ظالم است و ظالم یک دور می برد اما اهل حق و حقیقت در نهایت پیروز می شود. آمریکا وجدان و اخلاق ندارد. آنها اکنون هم پیمان عربستان هستند و فردا خواهید دید که عربستان اولین ضربه را از همین آمریکا خواهد خورد.

وی با اشاره به طرح سازش آمریکایی موسوم به معامله قرن گفت: این طرح به نتیجه نخواهد رسید زیرا مبارزان فلسطینی هستند که آن را نمی پذیرند.شیخ نعیم قاسم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تشکیل دولت لبنان و عدم تاخیر در شکل گیری آن تاکید کرد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان درباره رژیم صهیونیستی نیز گفت: بر همگان روشن است که اسرائیل نمی تواند هرگاه بخواهد علیه لبنان اعلام جنگ کند زیرا این موضوع تمام شده است.

وی افزود: در گذشته اسرائیل وقتی تصمیم به جنگ می گرفت، آن را انجام می داد و منافع خود را کسب می کرد اما امروز می داند که جنگ خسارت‌ ها و مشکلات و پیچیدگی هایی برایش به همراه خواهد داشت لذا انتظار می کشد و فکر می کند. علت این وضعیت هم این است که مقاومت آماده است و عزم و اراده برای پاسخگویی و دفاع از لبنان بدون در نظر گرفتن هرگونه عنوان سیاسی یا شرایط داخلی یا منطقه ای و یا بین المللی دارد. اسرائیل می داند که اگر تجاوزگزی کند، به آن پاسخ داده خواهد شد و انشاء الله مقاومت قادر به تداوم و دفاع است و بازگشتی به وضعیت سابق نیست. زمان دنباله روی گذشته و زمان مقاومت آغاز شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *