دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

توصیه یک نماینده برای جلسه سوال از رئیس‌جمهور

پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 635959
نماینده بندرلنگه در مجلس گفت: جلسه رئیس‌جمهور نباید به جلسه‌ای برای مچ‌گیری تبدل شود بلکه باید با هدف تنویر افکار عمومی و تسریع در حل مشکلات اقتصادی مسائل در این جلسه مطرح شود.
توصیه یک نماینده برای جلسه سوال از رئیس‌جمهور
به گزارش جهان نيوز، ناصر شریفی نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی،گفت: جلسه سؤال از رئیس‌جمهور به هیچ عنوان نباید دستاویزی برای مسائل سیاسی، جناحی و حزبی باشد. امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری به وفاق‌، همدلی و هم‌افزایی نیاز دارد.

وی افزود: نباید چنین تعبیری از سؤال رئیس‌جمهور شود که حتما بناست مچ‌گیری شود و مسائلی از این دست در جلسه توسط نمایندگان مطرح شود.این جلسه برای سؤال و پاسخ است تا بسیاری از مسائل برای مردم شفاف شود.

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس اظهار داشت: سؤال از رئیس‌جمهور به خاطر این است که چالش‌هایی که در حوزه اقتصادی ایجاد شده و مردم با آن مواجه هستند شفاف‌سازی لازم صورت گیرد و زمینه برای تسریع حل مشکلات فراهم شود و این جلسه با هدف تنویر افکار عمومی باید باشد و خواهد بود.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه سؤال از رئیس‌جمهور در فضایی بسیار آرام برگزار شود و نمایندگان سؤالات را در موضوعات مدنظر مطرح کنند و رئیس‌جمهور نیز با سعه صدر در رابطه با مسائلی که در سؤال مطرح شده پاسخ دهد و هم نمایندگان  و هم افکار عمومی را اقناع کند.

منبع: فارس 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
و....