سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۲
۲۰

مشکل ضیاءالدین دری مشخص شد! +عکس

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 634976
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این طور که شما نوشته اید نیست . هر دو این مرحومین مورد توجه مردم بودند و اما جایگاه زنده یا انتظامی ویژه بود در نظر مردم و قیاس این دو با هم کار درستی نیست .
شهروند طبری
Iran, Islamic Republic of
کلا مردم با فکر کردن مشکل دارند و ترجیح می دهند تقلید کنند و ادا در بیاورند! بر این اساس شخصیت های مورد علاقه اونا هم کسانی خواهند بود که خوب ادا در بیاورند و خوب تقلید کنند! کبوتر با کبوتر باز با باز که یادتان هست!
پس توقع نداشته باشید برای اهل فکر و اندیشه دل بسوزانند یا همدردی نمایند! تا بوده چنین بوده! چقدر روزگار باید سخت باشد که کسی مثل آقای انتظامی را با ضیاء الدین دری مقایسه کنند! دری جهانی از فکر و اندیشه بود!...
Iran, Islamic Republic of
گویی شما در آینه سخن می گویید از مردمی حرف می زنید که با اندیشه کردن مشکل دارند و از ادا بازی لذت می برند ! آن هنرپیشه ای که در قالب نفش فرو می رود و می شود سلطان صاحب قران و هزاران هزار نفر را محو هنرمندی خود می کند از نظر شما مشتی دلقک هستند و ادا در می آورند گرچه امروزه خود دلقک هم یک هنرمند تمام عیار است طرفه آنکه در آینه بنگرید و با تصویر خودتان حرف بزنید شاید تصویر شما قدری شعور داشته باشد تا به شما قرض بدهد .
مسعود
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز! منظور نويسنده , مردم نبود بلكه بي توجهي و سياسي كاري سياسيون و مسئوليني بود كه به خاطر فوت عزت الله انتظامي فرياد وامصيبتاشون به هوابرخاست اما دريغ از يك خط عرض تسليت به خاطر فوت مرحوم ضياءالدين دري در حالي كه هردو در عالم هنر سينما و تئاترو تلويزيون فعاليت مي كردند و درحوزه كاري خودشون اسم و رسمي داشتند!
كه البته اگر به متن توئيت مورد اشاره توجه مي كردي, احتمالا" دليل اين دو رفتار متفاوت را وي فهميدي . اگه بازم متوجه نميشي بهت بگم كه دليلش از يك جهت در استعمارستيزي و ضديت مرحوم دري با دولتهاي استعمارگر غربي بخصوص انگليس و آمريكا نهفته بود كه اين تفكر و رويه آن مرحوم اصلا"به مذاق مسئولين غربزده و غربگداي فعلي دولتي خوش نميامد . از جهت ديگر هم توجه خاص مرحوم آقاي بازيگر(انتظامي) به سران فتنه و دلسوزيهايي بود كه در زمان حياتش براي فتنه گران خائن به خرج داده بودكه اين رفتار ايشون دقيقا" در راستاي حركات و تفكرات جماعت غربگداي بيگانه پرستيست كه سرنوشت ملت و كشور را در دست گرفته و به هپلي هپو مشغولند.
Iran, Islamic Republic of
بهتر نیست از خودت یکبار بپرسی که چرا این قضیه فتنه فتنه به غیر از حکومت گران از طرف هیچ آدم حسابی دیگری حمایت نشده است ؟
Iran, Islamic Republic of
چرا!! اتفاقا مورد توجه خاص سوروس... پرز وهیلاری واوبا ما وووو قرار گرفت !
برو جمع کن بابا
حداقلش اینه که انتظامی 30 ساله سابقش یبشتره، می فهمی ؟!!
هموطن
نه تو خیلی میفهمی ، عقل کل !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
امان از روباه پیر استعمار؛
Italy
دیگه از جماعت پولبریتی چه انتظاری می توان داشت؛ هر طرف که باد بوزد.
اینایی که منفی رای می دهند؛
Italy
مشخص کنند به چه کسی یا چیزی رای می دهند:
1- روباه پیر
2- استعمار
3-جماعت پولبریتی
4- باد
5- نویسنده این یادداشت
6- خدای ناکرده مرحوم سید ضیاءالدین دری کارگردان هنرمند این سرزمین.
7- همین جوری از سر بیکاری
8- با نیت و قصد و غرض
گزینه 8
Italy
با نیت و قصد و غرض.
Iran, Islamic Republic of
تقصیر خود آقای دری بوده که ایتالیایی یا اروپایی نبوده !!! حتی خانواده های کودکان یمنی و نوجوانان افغانستانی هم به جرم اروپایی نبودن باید از موهبت یک تسلیت خشک و خالی هم محروم باشند
Iran, Islamic Republic of
واقعا که هرچیزی را سیاسی میکنید
آخه این چه نظریه
هر دو این عزیز هنرمند بودند و جایگاه خودشان را داشتند
فلاحتی
Iran, Islamic Republic of
شما چی را با چی مقایسه کردی؟؟؟
کیف انگلیسی و کلاه پهلوی سریال های جالبی بود اما مثل خیلی سریال های دیگه پر از گاف های عجیب بود که بر اساس نظریه استحمار پیش می رفت. ...
Iran, Islamic Republic of
برای بعضیا نون و آب داشته
Iran, Islamic Republic of
نباید سن رو مطرح میکردی در ثانی شما از کجا میدونی مرحوم انتظامی
به انقلاب علاقه نداشت
هردو عزیز بودن ومحترم
روحشون شاد وقرین رحمت الهی
تسلیت به خانواده های محترمشون
Iran, Islamic Republic of
بعد از این همه ضربه خوردنها هنوز نفهمیده ایم که نباید اینگونه قیاس کرد و با دست خودمان دوقطبی درست کنیم

واقعا سواد رسانه نداریم دستمان هم افتاده است
Iran, Islamic Republic of
آفرين دوست عزيز ! منهم مثل شما معتقدم نويسنده به اندازه يه ...هم سواد و معلومات ندارد
سعید
Iran, Islamic Republic of
قیاس نباید کرد و سری که درد نمی کند را دستمال نباید بست، در غیر این صورت سوء استفاده کنندگان و شیاطین دست بکار می شوند ...
(بحث تولی و تبری مال همه جا نیست!)
باید از محاسن مرحوم دری سخن گفت و اینکه او واقعا درّی بود در وادی هنر.
علاقمندان به این قبیل مردان مرد، باید راه و خط را ادامه دهند، به این صورت که باید برای جوانان چهره کریه استعمار را به خوبی و خصوصا در قالب هنر تبیین نمود.
یاعلی