جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱
آیت الله عالمی:

رسانه‌ها اشرافی‎گری مسئولین را افشا کنند

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 634585
نماینده مجلس خبرگان گفت: رسانه‌ها و مطبوعات تجمل گرایی مسئولینی که حقوق مردم را رعایت نمی‌کنند را باید افشا و با نصیحت رفتارشان را اصلاح کنند، اما به شرطی که مبالغه نشود.
رسانه‌ها اشرافی‎گری مسئولین را افشا کنند
به گزارش جهان نيوز، حسن عالمی نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تجمل گرایی برخی مسئولین قبیح است، گفت: در شریعت اسلام از تجمل گرایی نهی شده است، اما افرادی وجود دارند که خودرو و منزل گران میخرند تا چشم دیگران بیاید، اما این موارد مذموم و زشت است و نباید انجام شود؛ بنابراین احتکار و گران فروشی و اختلال در بازار توسط برخی از مسئولین با از بین بردن حقوق دیگران در جامعه حق الناس محسوب شده و مجازات سنگینی دارد.

وی افزود: خوردن حق و حقوق مردم توسط برخی مسئولین مجازاتش بدتر از مجازات قطعه قطعه کردن فرد است. اگر کسی به منصبی می‌رسد باید مانند امامان معصوم طوری زندگی کند که با متعارف مردم مطابقت داشته باشد و هم سطح عموم مردم باشد و از اشرافی گری و تجمل گرایی دوری کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: رسانه‌ها و مطبوعات تجمل گرایی مسئولینی که حقوق مردم را رعایت نمی‌کنند را باید افشا و با نصیحت رفتارشان را اصلاح کنند، اما به شرطی که مبالغه نشده و حدود و مرز شخص از بین نرود و تهمتی به کسی وارد نشود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام ما که مکتب نرفته ایم شنیدیم که حضرت علی ع فرموده اند هیچ ثروتی انباشته نمی شود مگر حق مظلومی در ان پایمایل شده باشد . لذا اگر مالیات ثروت اندوزان مثل کارکنان دولت اخذ شود و مالیات ملک و دارایی خود را بدهند و از رانت برای برداشت بی رویه از بیت المال استفاده نکنند . ...