شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مغربی ها خواستار تحریم کالاهای آمریکایی شدند

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 634354
فعالان مغربی در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر با ایجاد کارزاری، سیاست های آمریکا در خصوص جهان اسلام را محکوم کرده و خواستار تحریم کالاهای ساخت این کشور و شرکت های آن شدند.
مغربی ها خواستار تحریم کالاهای آمریکایی شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، یکی از کاربران به نام 'حاکم' در خصوص تحریم آمریکا نوشت: اگر مسلمانان که جمعیتشان بیش از یک و نیم میلیارد نفر است، در جهت دفاع از فلسطین و مسجد الاقصی، فقط رستوران های آمریکایی را تحریم کنند، ترامپ و دزدان اطراف او ناچار می شوند به مسلمانان و مقدسات اسلامی احترام بگذارند.

یکی دیگر از کاربران در توییتر در ذیل هشتگ «آمریکا را تحریم کن» نوشت، همه ما به عنوان یک مسلمان، در پاسخ به سیاست های آمریکا باید این کشور را تحریم کنیم. 

گروهی دیگر از مغربی ها که پیش از این، کارزاری در فیس بوک تحت عنوان 'درخواست ملی برای تاسیس بانک های اسلامی واقعی در مغرب ' راه اندازی کرده بودند، با انتشار عکسی از برندهای معروف آمریکایی ،خواستار تحریم کالای آمریکایی و شرکت های مرتبط با این کشور شد و در همان لحظات نخست 173 هزار نفر این اقدام را تایید کردند.

در بیانیه این گروه آمده است ، غربی ها نمی خواهند کشورهای اسلامی پیشرفت کنند و مسلمانان نیز باید در مخالفت با این دشمنی ها ،اقتصاد آمریکا را هدف قرار دهند.

این گروه در ادامه با حمایت از ترکیه و مخالفت با سیاست های اقتصادی آمریکا در خصوص این کشور افزود، در پاسخ به حمله اقتصادی و بانکی آمریکا به ترکیه و اعمال تحریم های احتمالی این کشور ضد آنکارا ، بزرگترین کارزار عربی اسلامی برای تحریم کالاها و رستوران های آمریکایی ایجاد می شود .

در این بیانیه تاکید شده است آمریکا دشمن بزرگ مسلمانان است و همه باید آمریکا و کالاهای ساخت آمریکا را تحریم کنند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *