شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

آخرین وضعیت طرح استیضاح ۲ وزیر در مجلس

سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 634098
عضو هیأت رئیسه مجلس از ارجاع طرح استیضاح عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور به کمیسیون امور شوراهای پارلمان خبر داد و گفت که این کمیسیون باید هر چه سریع‌تر درباره طرح مذکور اعلام نظر کند.
آخرین وضعیت طرح استیضاح ۲ وزیر در مجلس
به گزارش جهان نيوز، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد طرح استیضاح مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی تقدیم هیأت رئیسه مجلس شده است و اگر تعداد امضاهای این طرح از حد نصاب قانونی نیفتد، به احتمال زیاد در جلسه علنی یکشنبه هفته آینده پارلمان ۲۸ مردادماه در صحن علنی خانه ملت اعلام وصول می‌شود.

وی همچنین گفت: طرح استیضاح عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور نیز برای بررسی به کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی ارجاع شده و کمیسیون باید هر چه سریع‌تر درباره طرح مذکور اعلام نظر کند.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وزير نفت بايد در اولويت باشد اين زنگنه نه تنها تمايلي به ريشه كن كردن فساد در نفت ندارد . بلكه با عوامل فساد هم مماشات ميكند !
Iran, Islamic Republic of
وزیرآموزش وپرورش دراولویت استیضاح است.
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا کسی جرات نمیکنه از استیضاح شریعتمداری حرف بزنه؟
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
با استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی حرفی نداریم، ولی رحمانی فضلی وزیر کشور هرچند عملکردش رضایت بخش نبوده و می تونست بهتر از این باشه ولی الان چرا!!! به نظر من باید وزرای امور خارجه، نفت، اقتصاد، نیرو و رئیس نهاد ریاست جمهوری را برکنار کنند.