شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۱۲
واکنش‌های توییتری به قتل‌عام کودکان یمنی؛

روی دوش هایشان کیف بود با آرم یونیسف(+۱۸)

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 633397
سکوت رسانه‌ای مدعیان حقوق بشر صدای کاربران مجازی را هم در آورد.
به گزارش جهان نيوز، روز پنج شنبه سعودی ها با هدف قرار دادن اتوبوس کودکان یمنی و بازاری در یکی از شهرهای یمن ۵۰نفر را شهیدو نزدیک به ۷۰ تن را مجروح کردندوتصاویر منتشر شده از این حمله در یمن حاکی از آن بود که جمع کثیری از شهدا و مجروحان کودکان بوده اند.
این اقدام سعودی ها صدای برخی از مقامات کشورها را درآورد.
حال امروز سکوت رسانه‌ای مدعیان حقوق بشر صدای کاربران مجازی را هم در آورده است. در ادامه واکنش برخی کاربران توییتر را می خوانید.








 








منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من از درد نمی دانم چی بگم !!!! فقط می گویم خدایا داد مظلوم را از ظالم بگیر.
Iran, Islamic Republic of
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
یا امام زمان
دلم از غصه پر خون شد با دیدن این عکسها
Iran, Islamic Republic of
سازمان ملل و بقیه زیرمجموعه هایش بعلاوه حقوق بشر غربی که تا خون از دماغ یکی تو خیابانهای تهران بیاد فریادشان گوش دنیا را پر میکند الان کجاست ؟
آهان فهمیدم. این جور وقتها حقوق بشر ضایع نشده.
مرگ بر کدخدا
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آل سقوط
مرگ بر غرب زدگان داخلی
مرگ بر لیبرال های داخلی
مرگ بر مفسدان اقتصادی
مرگ بر حرامخواران و نجومی بگیران
مرگ بر زالوصفتان
مرگ بر ...
Iran, Islamic Republic of
این تصاویر ناراحت کننده و منزجر کننده است در هر کجا که باشد ..یمن سوریه افغانستان غزه ..... و خداوند بانیان آن را به سزایشان برساند انشاا..
علی
Switzerland
بله صحنه ها بسیار بسیار دردناکه. قابل توصیف نیست. پس باید جلوی ادامه جنگ را گرفت. همه باید اینکار را بکنند. اما شماهایی که دارید این حرفها را میزنید. دقیقا توضیح بدهید که شما چه کاری کردید برای جلوگیری از ادامه جنگ؟؟؟ دقیقا لیست کارهایی که کردید را بگویید. منظورم جمهوری اسلامی است؟ حکومت ایران چه کاری کرده برای جلوگیری از ادامه جنگ؟
Germany
علت اصلی همه این جنگ‌ها اگر کمی چشم‌هاتونو باز کنید منافع اقتصادی غرب، ادامه عقبماندگی مسلمانان با وجود ثروت‌های فراوان و در نهایت اسرائیلِ از نهر تا بحر است. سرسخت ترین مانع هر سه علت جمهوری اسلامی ایران است.
همه ایسم‌ها امتحان خود را پس داده‌اند و آنهایی که روی این سوال شما سال‌ها کار کرده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که راهی جز پیروی از مکاتب آسمانی برای پایان جنگ وجود ندارد و بر هر دین شناسی واضح است که اسلام کاملترین راه را ارائه کرده که شامل مجموعه کامل قوانین فردی و اجتماعی است.
پس اگر کمی عمیق فکر کنید جمهوری اسلامی عمیق‌ترین قدم‌ها را در این مسیر برداشته و بر می‌دارد.
حامد
Iran, Islamic Republic of
لطفا چیزی علیه عربستان در سایت ننویسید. می دونید چرا؟
چون ممکن است 3 سال بعد جهانگیری در انتخابات بیاید !!!!!!!!!!!!و بگوید این عده دیوانه که چیزهایی علیه عربستان در سایت ها زدند روابط ما با عربستان را خراب کردند و این باعث می شود جوانان ما نتوانند ازدواج کنند!

مردم یادتونه در انتخابات 96 در پاسخ به مشکلات ازدواج جوانان بحث حمله برخی به سفارت عربستان (در ماجرای اعدام آیت الله نمر) را مطرح کرد و دلیل مشکل ازدواج را حمله چند نفر به سفارت و شکستن شیشه خواند!؟!!!
علی
Switzerland
چرا خلاف واقع حرف میزنی. ایشون کی گفت که مشکل ازدواج به حمله به سفارت عربستان ربط داره؟؟ بحث توریست و درامدهای توریستی مطرح شد که ایشون گفت یکی از کارهایی که باعث شد بخشی از درامد توریستیمون به خصوص برای شهر مذهبی مثل مشهد را ازدست بدیم به خاطر حمله به سفارت عربستان بود. ...
Switzerland
...
خرم آبادی آرانی
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج