سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۱۰۸

زیباکلام: احمدی نژاد براندازی را دیپلماتیک مطرح می‌کند

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 633269
آقای احمدی‎نژاد و براندازان، در حقیقت یک وجه اشتراک و یک وجه افتراق با یکدیگر دارند. وجه اشتراک آنان این است که هر دو می‌گویند براندازی نظام، که احمدی‌نژاد به صورت دیپلماتیک این براندازی را مطرح می‎کند.
زیباکلام: احمدی نژاد براندازی را دیپلماتیک مطرح می‌کند
به گزارش جهان نيوز، صادق زیباکلام، از چهره های اصلاح طلب در واکنش به انتشار ویدئوی اخیر احمدی نژاد طی یادداشتی در روزنامه ایران نوشته است:

محمود احمدی‌‏نژاد در گذشته هم نشان داده که هیچ ابایی ندارد که سوار امواج پوپولیستی  شود. هرجا که چنین امواجی را دید، وسوسه شده و حاضر نیست از خیر رویکرد پوپولیستی خود بگذرد. شاید بتوان گفت که او به درستی تشخیص داد که از محبوبیت دولت- به معنای قوه مجریه-، قوه مقننه و قوه ‏قضائیه کم شده است اما مسأله این است که آقای احمدی‎نژاد فقط روی سه قوه نمی‎ایستد بلکه جلوتر آمده و مسأله نظام را هم مطرح می‏‌کند و مدعی افت محبوبیت آن می شود و آن را هم‌ردیف سه قوه قرار می‌‏دهد.

منتها آقای احمدی‎نژاد دو مسأله اساسی و سرنوشت‎ساز را در این نوار ویدئویی بدون پاسخ گذاشت. نکته اول اینکه؛ آقای احمدی‎نژاد! عملکرد خود شما در آن هشت سال، چقدر در عدم محبوبیتی که سیستم به آن دچار شده، دخیل بوده؟ سهم شما چقدر است؟ به عنوان رئیس ‎جمهوری بسیار با نفوذ و به مراتب قدرتمندتر از آقای روحانی، آقای خاتمی و مرحوم ‌هاشمی- البته در دوره دوم ریاست ‎جمهوری خود- سهم شما در این فقدان محبوبیتی که پیش آمده، چقدر بوده است؟ شما هیچ نقشی نداشتید؟ نکته دوم که به نظر من شاه‎بیت مسأله است، این است که آقای احمدی‌نژاد پاسخ شما به سؤال «چه باید کرد؟» چیست؟ اگر فرض بگیریم که مردم نسبت به نظام بدبین هستند و نسبت به قوای سه‌گانه هم بی‎اعتماد شده‎اند، حالا چه باید بکنیم؟ اعلام رفراندوم کنیم؟ بدیل و آلترناتیو شما برای این نظام چیست؟

اینجاست که آقای احمدی‌‏نژاد از پاسخ می‌‏ماند اما براندازان و سلطنت‎طلبان پاسخ روشنی برایش دارند و آن، براندازی نظام است. البته آقای احمدی‎نژاد و براندازان، در حقیقت یک وجه اشتراک و یک وجه افتراق با یکدیگر دارند. وجه اشتراک آنان این است که هر دو می‌گویند براندازی نظام، که احمدی‌نژاد به صورت دیپلماتیک این براندازی را مطرح می‎کند و براندازان رسماً و علناً در کف خیابان شعار می‎دهند و می‎گویند که این نظام نباید باشد. وجه افتراق‎ این دو اما این است که یک عده از براندازان می‎گویند به سلطنت بازگردیم، عده‌‏ای دم از جمهوری دموکراتیک می‎زنند و برخی هم از سلطنت ملی می‌گویند اما آقای احمدی‎نژاد هیچی نمی‎گوید. فقط می‎گوید نظام نباشد.

آقای احمدی‎نژاد؛ نظام نباشد، به جایش چه باشد؟ فکر کنید 80 میلیون نفر ایرانی به شما وکالت داده‌اند تا به نمایندگی از آنها نظام دیگری را روی کار بیاورید. چه نظامی را روی کار می‎آوری؟ چه می‎خواهی بکنی؟ اینجاست که ایشان متوقف می‎شوند و چیزی نمی‏‌گویند. به گمان من آقای احمدی‌نژاد باید لفاظی و سوار شدن بر امواج پوپولیسم را کنار بگذارد و جدی بحث کند و بگوید که «چه باید کردش» چیست؟

میزان محبوبیت صادق زیباکلام، تا چند ماه قبل چندین برابر محمود احمدی‎نژاد بود اما در حال حاضر این میزان به یک دهم میزان محبوبیت آقای احمدی‎نژاد رسیده است. چون صادق زیباکلام حاضر نیست سوار بر امواج پوپولیستی شود و شعار براندازی نظام را سر دهد. همه تیغ و تیشه‎ها را هم دریافت می‎کند و می‎گوید که باید به سمت تغییر و تحول این نظام برویم و هرگونه فکر براندازی نظام ما را به عقب می‎برد. ولی آقای احمدی‌نژاد اگر چنین اعتقادی هم داشته باشد، برای اینکه محبوبیت خود را از دست ندهد، چیزی نمی‏‌گوید. در حالی که آقای سید محمد خاتمی نگران از دست دادن محبوبیت خود نیست. آقای تاج‎زاده و خیلی از اصلاح‎طلبان نگران از دست دادن محبوبیت خود نیستند و آنچه  را به خیر و صلاح مملکت است بیان می‎کنند.

به هر حال معتقدم که این پیام آقای احمدی‎نژاد هیچ اثری نخواهد داشت، چون الان زمانه‎ای است که آدم‎ها باید به خاطر ایران بایستند و از آن چیزی که به نفع مملکت و آینده کشور است، دفاع کنند، ولو اینکه خیلی‌ها خوش‎شان نیاید. نظام اگر تضعیف شود به جلو که نمی‎رویم هیچ، به عقب بازخواهیم گشت. هر فرد دیگری چه احمدی‌نژاد و چه فرد دیگری باید تمنای محبوبیت را کنار بگذارد و ببیند که چه چیزی به خیر و صلاح آینده ایران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پولبريتي اجتماعي پول زلزله زده ها كو. اره حتما ميخواد نسل افساد طلبان رو منقزض كنه
Iran, Islamic Republic of
باید گفت کارنامه محمود در مقایسه با حسن سفید است
دلواپس :فتنه ها نمابش خلقیات افراد
Iran, Islamic Republic of
84 و88 به اورای دادم الان منتقداحمدی نژادم...به همین دلیل که زیبا کلام گفت محبوبیت زیاد نشان دهنده ی خلوص اونیست...چون عملا ارکان نظام را نشانه رفته وچه بسا ضد انقلاب هم از اوحمایت کند..می توانست قانونی کاررا پیگیری کند نه با لشکر کشی ونامه پس فرق او بامیرحسین چیست اوهم می خواست بی نوبت وبی قانون رییس جمهور شود...حرکات اوماهیگیری از آب گل آلود است...
ایرج
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نظام مورد علاقه احمدی نژاد جمهوری مشایی اسلامیه !!!
رییس جمهور مادام العمر میشه احمدی نژادکه اونم با امام زمان در ارتباطه!!!
رییس قوه قضاییه میشه مرتضوی!!!
رییس قوه مقننه میشه بقایی!!!
وزیر اقتصاد میشه بابک زنجانی!!!
رییس بانک مرکزی میشه خاوری!!!
و...
Iran, Islamic Republic of
کدوم محبوبیت بابا.
رد صلاحیت شد آب از آب تکون نخورد. محبوبیتش کجا بوده؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مگه همه مثل شمان که مسائل رو از طریق آتش زدن سطل زباله حل و فصل کنند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تندتر شدن مواضع احمدی نژاد به خاطر سرزنش شدن او توسط بقایی است یا برای حسادت به خاتمی است یا هر۲ ؟؟؟
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
...
آرش همافر
Italy
جناب آقای تکرارکلام؛ افاضات جنابتان در آلمان هنگام دریافت آن جایزه کذایی را یادمان نرفته است. در کل موج سوار خوبی هستید اما همیشه موج سواری جواب نمی دهد به ویژه زمانی که کفگیر به ته دیگ خورده است.
Iran, Islamic Republic of
...
سال ۸۸ یادمان نرفته!
Iran, Islamic Republic of
آقای زیباکلام الان که رییس جمهور منتخب و همفکر شما در راس است شده اید طرفدار نظام!
اما امان از زمانی که رییس جمهور باب میل شما رای نیاورد!
خون همه را مباح میدانید و براندازی را واجب!
مثل سال ۸۸
Iran, Islamic Republic of
مردم هشیار باشند. هر حرف و اقدام درست را حمایت میکنیم و بر عکس. امروز حرف احمدی نژاد و موضوعات روحانی و لاریجانی ها حرف دل مردم و مشکل کشور است. شما به دادگاه ها سر بزنید، فاجعه است. چرا ایشان باید ابرای انجام وظیفه اش ( مبارزه با فساد) به رهبر عزیزمان نامه بزند؟! که بگه رهبر گفت! داداش لاریجانی شما باید امروز اعدام میکردی و این قانون است نه استعلام کنی!
...
Iran, Islamic Republic of
آیا همانطور که مشایی توانست به توهمات احمدی نژاد بیفزاید و او را به یک مهره سوخته تبدیل کند،زیباکلام ها هم می خواهند آن مهره سوخته را به زباله دان تاریخ بفرستند؟؟؟
Canada
فعلا ترامپ از اینکه جناحها اینجا به جان هم افتاده اند با دم خود گردو میشکند!!!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد برای رفتار خودش هیچگونه حجت شرعی و قانونی ندارد. مجتهد هم که نیست. چون حجت ندارد پس بندگی هم در کار نیست و در واقع خودش را بندگی می کند!
آنها که ایراد می گیرند بروند و مقبوله عمر بن حنظله را در من لایحضر الفقیه بخوانند.. تا انتها! چون آنجا کامل تر از هر جای دیگری آمده است.
Iran, Islamic Republic of
مقبوله عمر بن حنظله راجع به قضاوت فقهاست كه گذشته از وثاقت ، مشكلات سندى و دلالتش هيچ ربطى به مقوله محموت ندارد ، برادر عزيز !
سعید110
Iran, Islamic Republic of
کسی که مثل محمود احمدی نژاد نتیجه گیری می کند باید هم از او دفاع کند!
Iran, Islamic Republic of
جواب مقبوله عمربن حنظله چی شد؟؟؟
مطلعید که تقریبا تمام دوجلد کتاب ولایت فقیه مرحوم منتظری بر مبنای همین مقبوله ابتنا دارد.
بجای تعیین میزان بندگی افراد، حجت بیاورید. وگرنه بهتان زدن کار آسانی است؛ لااقل برای بعضی ها!
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم
سرور
Iran, Islamic Republic of
نه استاد اعظم.احمدی نژاد هم یکی مثل من و سایر مردم بنده خدا است و مشکل اش این است که به چپی ها و راستی ها که امروز به اسم اصلاح طلب و اصولگرا سر مردم کلاه می گذارند انتقاد دارد.
زیباکلام چرا نمی گوید مرید وی خاتمی شاگردی اساتید کودتای مخملی را کرده است و چرا نمی گوید علت اصلی کاهش محبوبیت وی مربوط به حقیقت گویی نیست بلکه به علت این است که تکلیف کمک به زلزله زدگان که به وی داده شده است را مشخص نمی کند.
اگر مانند امثال آقای علی دایی مشخص می کرد محبوبیت وی آب نمی رفت.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خود محور است و عدالت را بر این مبنای خودساخته تعریف کرده است. این نظام محور دارد. ان محور احمدی نژاد نیست. اساساً هیچ ارتباطی با احمدی نژاد ندارد. خود او هم ادعای تبعیت از محور نظام ندارئد.
احمدی نژاد اگر حکم درست و منطبق با نظام هم داشته باشد، قابل اعتنا نیست. چون خود شأن صدور حکم را ندارد. نظام (مثلاً شورای نگهبان) اگر حکم اشتباه، تأکید می کنم اشتباه هم داشته باشد، برای همه حجت است. این مفاهیم را احمدی نژاد و دوستان ظاهر بین او نمی فهمند. خیلی کار می برد که بهمند. جای طرحش نیز وسط میدان انقلاب نیست. همان کرسی های آزاد اندیشی بود که همه رؤسای جمهور تا به حال آن را معطل گذاشته اند و مثل احمدی نژاد که البته خود او یکی از آنهاست، چشم سفیدی کردند.
United States
آقای سعید ۱۱۰ و‌دوست عزیزم آقای سرو جواب های شما همه از سر کینه به ایشان است نه از سر دلیل و منطق
سعید110
Iran, Islamic Republic of
کینه ایی در کار نیست. تبری است. نسبت به کسی که هنوز ولایت پذیری و حکوکت مبتنی بر ولایت فقیه را درک نکرده است....
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات شما ناقص و کم است و به همین دلیل داری اشتباهی میزنی...
بصیرت یعنی در فضای غبارآلود، خوب ببینی و حواست به دوست و دشمن باشه که عوضی نگیری...
Iran, Islamic Republic of
پول را او به جیب زده فحش را به احمدی نژاد می دهد.
Iran, Islamic Republic of
چقدر طرفداران احمدی نژاد به تبعیت از پیر و مرشد خود اهل تهمت و افترا هستند!!!
برخی احمدی نژادی ها که خود آلوده به رانت و فساد هستند،زیباکلام را مانند خود آلوده می دانند!
Iran, Islamic Republic of
خوب خدا را شکر که مخالفان او اهل تهمت و افترا نیستند!!
Iran, Islamic Republic of
درکثرت تهمت و افترا و دروغ بعد از فرقه رجوی که در ابتدای پیروزی انقلاب فعال بودند،فرقه احمدی نژاد در صدر قرار دارد...
Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کیش خود پندارد
ایرج
Iran, Islamic Republic of
لابد مخالفانی که آرمانهای انقلاب 57 رو معطل حزب بازی خودشون کردن و آبروی اسلام و انقلاب رو بردن حجت شرعی دارن! آره ؟!
شما ها چرا اینقدر برعکس موضع می گیرید ؟...
طلبه
Iran, Islamic Republic of
خدا در قرآن و سوره جمعه ،کج فهم ها و مدعیان عالم نمای یهود را به " الاغ هایی" تعبیر می کند خورجینشان پر از کتاب آسمانی و تورات اما چیزی از آن نمی فهمند!
و این آیه فقط مختص امت و علمای یهود نیست بلکه امروز در جامعه اسلامی ما مصادیق بسیار دارد!
هر فرد مسلمان و شیعه ای که عشق اهل بیت ع و دغدغه دین دارد و دلسوز مردم خود است حتما برای تصمیم و عمل خود حجت شرعی و عقلی دارد و اتهام زدن به دیگران و کج فهمی از دین برای جعل حدیث و روایت در زدن دیگران، مصداق
" مَثَلُ الذینَ حُمِّلوا التّوراةَ ثُمَّ لَمْ یحْمِلوهَا کمَثَلِ الحِمارِ یحمِلُ اسفاراً" است!
کاری که امروز معاویه مسلکان برای بقای منافع خود و نه اسلام و انقلاب به هر شکلی بیان می دارند!
از اعدام دکتر احمدی نژاد تا حذف و سانسورش را پیشنهاد می دهند اما سودای مذاکره و دوستی با امریکا را داشته و جلسات زیرآبی! با دشمنان اهل بیت ع و هتاکان به رسول الله ص برایشان افتخار است!
به راستی اینان را چه شده؟!
حقد و حسد کینه با خودی ها و سودای شام ونهار و صبحانه کاری با دشمنان!
آیا این جماعت مصداق تعاونوا علی البر و التقوی و لا تعاونوا علی الاثم و العدوان اند؟
آیا می فهمند" انما المومنون الاخوه فاصلحوا بین اخویکم" را؟
ما امروز نتیجه حقد و حسد و فساد در جامعه سیاسی و مدیریتی کشور را به وضوح می بینیم و این آفتها و گرفتاری های نتیجه عملکردها ست و سنت الهی همین است:
هل جزاء الاحسان الا الاحسان!؟
حالا هی لجن مالی کنند، تهمت بزنند، دروغ بگویند، قلم به مزدور اجیر کنندو پرونده سازی کنند و علیه امثال احمدی نژاد و دولتهایش بنویسند اما آیا نمی دانند که " أَلَمْ یَعْلَم بِأَنَّ اللَّهَ یَرَى (14علق ) "
خدا می بیند؟!
پس بخود آیند پیش از انکه خدا به حسابشان در دینا و نه صرفا اخرت برسد و بدانند که:
وَاعْلَمُوا أَنَّ اللّه يَعْلَمُ مَا فِي أَنْفُسِكُمْ فَاحْذَرُوهُ.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
برادر طلبه.! اينهمه صغرى كبرى چيدى و آيه جابجا كردى كه سنگ محموت را به سينه بزنى ؟! ايول بابا
Iran, Islamic Republic of
طلبه ای ساده دل یا طلبه ای بهاری(زنبیلی)!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دنبال براندازی است ولی براندازی جریان فاسد منافق و مزدور غرب!
Iran, Islamic Republic of
...
دلواپس :راست بگوییم
Iran, Islamic Republic of
نظامی که احمدی نژاد بوجود می اورد قوه مقننه اش مشائی وقوه قضائیه اش بقائی است...استفاده اش راضد انقلاب می برد...مدیون شهداییم...البته من به هرسه قوه حسابی انتقاد دارم...
ایرج
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا؟؟
شما به حاج صادق و حاج علی و اخوان گرامی شان هم انتقاد دارید؟؟؟
آن هم فقط از جنبه خون شهدا؟؟؟
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
اصلا خواندی چه نوشتم؟چه ربطی به حاج صادق و... داشت؟کم کاری. وهوای نفس درهرجا و از هرکس که باشد راندمان کارخواه ناخواه پایین می آید وبار آن بردوش نظامی می افتد که شهدا به خاطر آرمانهایش خون دادند...
Iran, Islamic Republic of
برادر دلواپس من
خواندم
من عندک ادعا کردی محمود می خواهد نظامی بوجود بیاورد که مشایی قوه مقننه اش باشد و بقایی قوه قضاییه اش ! بدون حجت شرعی از درون دل و ذهن طرف حرف زدی . گفتی که به هر سه قوه حسابی انتقاد داری! حالا هم داری دیگران را به کم کاری و هوای نفس متهم می کنی؛ و آن وقت دم از نگرانی از آرمان های شهدا می زنی. یک جوری که انگار غیر شماها هیچ علاقه ای به شهیدان معزز ندارند . آیا در مراسم تشییع پیکرهای شهدای غواص حضور نداشتی؟رفتار مردم را ندیدی؟ یا ....؟
بالای متن های خودت اسم یک حقیری مثل بنده را بگذار و دوباره بخوان . ببین چه بوی بدی به مشامت می رسد!
بله ربط به آنها داشت . عملکرد آن عزیزان باعث نگرانی ات راجع به آرمانهای شهدا نمی شود؟ پس چرا تا اسمشان به میان میاید، رگ گردن امثال جنابت می زند بالا و فحشش را به فلانی می دهی؟؟
Iran, Islamic Republic of
خاوری،زنجانی،بقایی،مشایی،مرتضوی...!؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت طیب الله
وبالاخره موفق خواهد شد. چون مردمی است و اکثریت مردم هم او را دوست دارند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نمی تونی استاد
مالک
Iran, Islamic Republic of
وای چقدر خندیدم به این تیتر.

ببین کی به کی میگه برانداز.

یا خدااااااااااااا.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر چنین تحلیلی که اقای زیبا کلام از اقای احمدی نژاد کرده صحیح باشد یقینا وجه اشتراک احمدی نژراد با تندرو های اصلاح طلب امریکایی است .
دلواپس :مخلصین له الدین؟
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تحلیلش صحیح است ...چرا ؟ازنوع برخورد احمدی نژاد ازشلوغ کردنش برای ابراز وجود واستفاده ی نا صحیح از محبوبیت ....خواهید دید...
حامی دیروز منتقد امروز
Iran, Islamic Republic of
دیروز هم حامی نبودی برادر
سلطان ازل یه چیزی گفته بود، میگفتی؛ امروز چیز دیگه گفته، باز هم می گویی!
کاش کاش کاش دردتان ولایت بود؛ البته ولایت سیدعلی خامنه ای روحی فداه!!
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
بی خود ازمقام ولایت خرج احمدی تژاد نکن ...به خاطر دفاع از احمدی نژاد که به خیال خودم فکر می کردم مطیع رهبری است حرف شنیدم دفاع کردم ادبت شدم تنها ماندم گریستم فریاد زدم درگیر شدم ...
Iran, Islamic Republic of
از حقد و کینه محمود عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
ما همچنان احمدی نژاد خواهیم ماند
Iran, Islamic Republic of
نکته این است که دستمال آلوده، نمی تواند شیشه را پاک کند.
بوسجین
Iran, Islamic Republic of
در تعجبم از این روغن فکران وطنی نمی دانم هدف اینها از اینکه به زور احمدی نزاد می خواهند در صف بر انداز ها به تز اب دوغ و خیاری خود قرار دهند چه هدفی را دنبال می کنند شاید خود انها به دنبال براندازی هستند با تقویت انهادر صورتی خود انها در تطهیرامثال رضا شاه و توجیه بر انداز ها با تکیه بر ان در مقابل نظام اقای حرف شما مانند این است که البته بر خلاف نظریات شماست که چون امریکا ایران تخریم کرده نباید در مورد برخی از مدیریت های ویرانگر داخلی صحبت کرد نمونه ان ارز و سکه و بتید در مورد همه این تاکار امدی ها سکوت کرد ایا در کشور هایی که شما مدعی ان هستی یک مورد کوچک از ان برای استعفا و یا برکناری دولتی کافی است اما در کشور ما مقاومت صورت میگیرد و اگر هم برکناری صورت میگیرد مانند حادثه راه اهن مسیول ان سر از شهرداری در می اورد اینها افت است الان در مقابل این مسایل حتی در تغییر ترکیب افتصادی بنا به خواست اصولی مردم مقاومت می شود و زمانی تغییر خواهند داد که اثر بخشی و شوک مثبت حاصل از ان از بین برودشما نیاز نیست احمدی نزاد در صف برانداز ها قرار دهید چون خط و خطوط شما مشخص است برخی ها خیلی تلاش دارند به سفارش نتانیاهو در منفور جلوه دادن احمدی نزاد و دور کردن او از ملت و حاکمیت عمل کنند
Iran, Islamic Republic of
آقاي زيبا كلام خيلي خيلي محبوبيتت رو از دست دادي بد نيست ديگه كمي سكوت كني
Canada
احمدی نژاد مردی از جنس مردم
Canada
از عجایب روزگار اینه یه روز پوتین رضا شاه رو میبوسن فرداش انقلابی میشن. نون به نرخ روز خوری هم حدی داره. شما رو چه به لفاظی علیه خادم ملت
Iran, Islamic Republic of
باحاله
همین آقا که امروز داره میگه تا چند ماه پیش محبوبیتش از احمدی نژاد بیشتر بوده، قبل انتخابات 96 - ردصلاحیت!- هشدار میداد که : احمدی نژاد همین الان که هنوز موتور حرکتش روشن نشده، بیش از 15 میلیون رای داره!
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
یک اصلاح طلب بخوانید براندازان، بیاد بگه احمدی نژاد، خادم مردم، بهترین و با کیفیت ترین رئیس جمهور بعد از انقلاب، براندازه، نوبره والا...
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
خواب دیدی، یا توهم زدی داداش!!!
محبوبیت شما در حد یک اصلاح طلب دست چندمی هم نیست اما محبوبیت احمدی نژاد در متن جامعه، سفرهای استانی، کانال ها و گروه های فضای مجازی و سایت های خبری مشهود و مستند و مستدله...
البته اگه ترس برتون نداره...
Iran, Islamic Republic of
وقتی حجت الاسلام جهان نیوز بشود صادق زیبا کلام تکلیف متن روشنه!
Iran, Islamic Republic of
روح الله زم که مدیر امد نیوز است از سخنان احمدی نژاد در مورد کناره گیری روحانی ناراحت شد وجه مشترک شماها چیست
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
بعضیا چه قدر ضعیف هستند، شما که با یک فیلم ۱۷ دقیقه ای تا این اندازه به هم می‌ریزد و عنان خود را از دست می‌دهید و روی به تحلیل های آبکی میاریند،
مجبورید نطقی کنید که خودتون هم بهش اعتقاد ندارید
هشت سال تمام همت را چپ و راست گذاشتند تا احمدی‌نژاد را بزند زمین نتوانستند اما شما با یک نوبت احمدی‌نژاد سردرگم میشوید
بیچاره اونایی که شما ها را به عنوان مراد خودشون انتخاب کردند
سیما کلاغ
Iran, Islamic Republic of
دولت تحیر و گمید هم براندازی را بصورت عملیاتی انجام میده. یکی تیم دلار و سکه را گرون میکنه. یه تبم هم پای مذاکره و رفراندوم پیش میکشه.
یه تیم دردی میکنه یه تیم هو میزنه تا مردم بی اعتماد بشن. اما کسی اعدام نمیشه
Iran, Islamic Republic of
...
یک دوست-بخش اول
Iran, Islamic Republic of
...
یک دوست-بخش دوم
Iran, Islamic Republic of
...
یک دوست-بخش سوم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
یک دوست-بخش چهارم
Iran, Islamic Republic of
جناب زیبا کلام
به احمدی نژاد بگوئید اگر مردم در سال 88 به تو رای دادند، به این دلیل بود که پای هویت و تمامیت نظام اسلامی و خیانت فتنه گران در میان بود! مردم به تو رای ندادند به نظام اسلامی رای دادند!!!!
Iran, Islamic Republic of
سال 76 چی ؟ سال 80 چی؟ سال 84 چی؟ سال 92 چی؟ سال 96چی؟
دوست عزیز! شعری نخوانید که در قافیه اش گیر کنید.
الان هم اگر یک خردل از حجاب قبیله گرایی بیرون بیایید خواهید دید، در میانه میدان فقط یک نفر ایستاده که هم حرف دل عموم مردم را می زند و هم تنها راه نجات کشور را بازگشت به هویت واقعی نظام اسلامی و روحیه انقلابی معرفی می کند.
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز چپ و راست از هر جایی و هر تریبونی، ما پشیمانی و روحانی استعفا بده ، راه انداخته بودند،اما
چرا الان دوباره همشون دارن میسوزند ،نمیدونم
خوب احمدی نژاد هم همین را گفته که شما گفتین
تفاوت ش در نیت هاست
چپ و راست با نیت باج خواهی
احمدی‌نژاد با نیت اصلاح ساختار و بر گشتن به ریل اصلی انقلاب اسلامی!!!!
ح.ر.ق۱۳۶۲
United Kingdom
جناب همه چیز دان؛ احمدی نژاد کجا گفته نظام نباشد؟ احمدی نژاد میگوید راه برون رفت از این پیچ تاریخی کناره گیری حسن روحانی است؛ ...
Iran, Islamic Republic of
آقای زیبا کلام از رضا خان چه خبر؟ تو که رضا شاه را بیشتر از هر کس دیگه قبول داری کسی به تو نمیگه شاه پرست
Iran, Islamic Republic of
میگن هر وقت این صادق زیباکلام از رضاخان دفاع می کرده اون یارو تو قبر می لرزیده
France
کمک های جمع آوری شده را چکار کردی؟
رو که نیست سنگ پای قزوینه
Iran, Islamic Republic of
حالا انتقاد احمدی نژاد که حرف دل مردم است شد براندازی؟!؟!؟؟!
شما اصلاح طلب جماعت واقعا از شعارهای دموکراسی، آزادی بیان و ... حداکثر سوء استفاده را می کنید
واقعا این جور جاها خیلی خوب باطنتون رو نشون می دید
تا یکی به دولت طرفدار شما انتقاد می کنه میشه برانداز
اون وقت شما توی 88 چی بودید؟ ستون نظام شده بودید با اون اغتشاشات خیابانی
United States
...
شاپور
Iran, Islamic Republic of
لطفا یک نظر سنجی بگذارید تا محبوبیت روحانی و دکتراحمدی نژاد ، مردمی نژاد مشخص شود
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد شبها شبنامه و نامه میده روزها میره جلسه تشخیص مصلحت...
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه که خواب را از چشمان چپ و راست و خارج نشین گرفته....
Iran, Islamic Republic of
انگلیس و امریکا و اسراییل و عربستان و زن مسعود و ... دارن براش کف می زنن!
Iran, Islamic Republic of
شما چقده وصلی که صدای کف زدنشون رو داری می شنوی!!
Iran, Islamic Republic of
مرحوم داود احمدی نژاد اطلاعات خوبی درباره برادر و دوستان برادر داده...
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه
یکی از اطلاعاتش آن بود که در سال 90، گفت طرفداران جریان انحرافی(یادگاری مرحوم استوانه) درجنگل های شمال مشغول آموزش چریکی هستند!
هفت سال گذشت و نظام مقتدر جمهوری اسلامی نتوانست چهارتا دونه چریک زپرتی رو شناسایی و دستگیر کنه؟!
Iran, Islamic Republic of
مدل جدید شبنامه :
طرف روبروی دوربین می ایسته ، یه سخنرانی کامل 17 دقیقه ای می کنه با اسم و رسم خودش و مخاطبانش!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
درود برا احمدی نژاد محبوب قلبها
فقیهی
Iran, Islamic Republic of
بابا این چه تحلیل بی خودیه که این بنده خدا می کنه و جالبه که از تین تحلیل خود چه نتایج گرانبهایی هم می گیرد تاج زاده پوپولیست نیست خاتمی به فکر صلاح مملکت
تو چه جور به این نتیجه رسیدی. تمام تندروی هاهی اوایل انقلاب زیر سر این جماعت بود. یک روز کلنگ دست می گرفتند خانه منتظری را خراب کنند روز بعد به حالش گریه می کردند.
نه آقای زیبا کلام!!! پشت اشتباهات احمدی نژاد امثال تاج زاده و عبدالله نوری و رمضان زاده را تطهیر نکن این جماعت از تندروترین افراد در اویال انقلاب بودند و اگر امروز حرف دیگری می زنند نه اینکه نظراتشان اصلاح شده و به قول معروف تغییر کردند. نخیر این جماعت به محض اینکه دیدند جو جامعه در حال عوض شدن هست خودشان را همرنگ جماعت کردند. یادمان نرفته ویدئو را نماد غربزدگی می دانستند و باعث ترویج فحشا، یادمان نرفته قیچی به دست فیلم ها را سانسور می کردند، یادمان نرفته ....
نه اتفاقا همین دوستان شما هستند که پوپولیست اند.
در ضمن از کجا می گی که قدرت و نفوذ احمدی نزاد بیشتر از روحانی بود. کجا انتخاب وزیراش به میل خودش بود؟ کی مجلس با او همراه بود حصوصا زمانی که لاریجانی بر مسند قرت بود امروز لاریجانی دربست در خدمت دولت است.
چرااینقدر ازاین زیبا کلام می نویسید حرفهای....چه دردی از این ملت دوا می کنند
فرار به جلو
Iran, Islamic Republic of
زیبا کلام که رضا پالانی میرپنج اسطبل کار(پهلوی) را بت خود میداند و بارها او را تمجید کرده، حالا دیگران را بعنوان دیکتاتور و برانداز معرفی میکند.
اصولا صادق زیبا کلام اهل فرار به جلوست!
حرف دکتر احمدی نژاد انقدر ساده و شفاف است که هر زن و مرد با صفای ایرانی آن را درک و با آن موافق است(قرین به مضمون):
1- انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حاصل زحمات امام و قاطبه مردم است و کسی حق ندارد خود را مالک آن دانسته و ارث پدری بداند و دارایی هایش را غارت کند و ملت را در فقر و بدبختی قرار دهد.
2- این انقلاب و نظام باید بدست صاحب اصلیش حضرت امام مهدی عج برسد و لذا باید مفتخواران از بیت المال و کاخ نشینان که سبب زیر سوال رفتن انقلاب و نظام شده اند، پالایش شوند.
3- باید ظرفیت های قانون اساسی بصورت معمول و عمومی برای حفظ منافع عمومی ملت و نه جریان و خانواده یا حزب خاصی فعال و ثمره آن به مردم برسد لذا کسانی که سبب بن بست در امور کشور شده اند و سبب نارضایتی مردمی و خدشه به اعتماد ملی به نظام شده اند، بایستی کنار روند و فرآیند اجرایی آن در قانون اساسی دیده شده است و قانون اساسی صرفا یک انشا نیست! بلکه ارائه مجموعه راهکارها برای حفظ منافع و امنیت ملی کشور و ملت است.
پس تقاضا های دکتراحمدی نژاد که دقیقا مطابق خواست عمومی ملت است طبق نص قانون اساسی است و برآشفتن و تفاسیر به رای تبارگرایان چپ و راست که مسببین اوضاع فعلی کشورند، بی معنی و فاقد منطق است، مگر انکه بگوین ما این اصول قانون اساسی را قبول نداریم که در این صورت باید فرمایش امام خمینی بت شکن را به ایشان گفت که " غلط می‌کنی قانون را قبول نداری" (صحيفه امام جلد 14صفحه 378)
France
اگر به دموکراسی اعتقاد داریم و اگه رای ملت و نظر غالب ملت مهم است پس اجازه بدین ملت با رایشون جواب احمدی نزاد رو بدن. فقط اجازه بدین ملت با رایشون ایشون رو تایید یا رد کنند. من مطمئنم غالب مردم نظرشون درست هست. ایشون مخالف زیاد داره اما موافق هم خیلی زیاد داره. بهترین پاسخ رای ملته.
Iran, Islamic Republic of
۳سال دیگه انتخاباته،بگین کاندیدا بشه!
امیدوارم از اتهام فساد تبرئه بشه!
Iran, Islamic Republic of
فساد هفت هزار میلیارد تومنی؟؟ً!!
Iran, Islamic Republic of
بنازم احمدی نژاد را که هنوز هم با امدن نامش ارزه براندامتان افتاده وشلوارهایتان را خیس می کنید وبا هتاکی ولجن پراکنی بدنبال چنگ بر چهره خورشید هستید
Iran, Islamic Republic of
می گن بقایی هم دیگه قبولش نداره،چون ترسو هستش؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بعله
همین چند روز پیش که داشت برمی گشت اوین، اصلا نذاشت بیاد بدرقه اش؛ از بس که قبولش نداشت!
تازه، موقع برگشتن بابت جسارت هایی که تحت تاثیر اون آدم ترسو به حضرت .... زده بود، از محضر اوشان حلالیت طلبید!
Iran, Islamic Republic of
آخه بی وجدان احمدی نژاد کی گفته نظام نباشه ؟
آقای زیبا رو ، کلامت که زیبا نیست ! لااقل آزاده باش.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یکسوال از طرفداران احمدی نژاد دارم. امیدوارم بهش واضح پاسخ بدن. اینکه روحانی قادر به درست کردن وضعیت نیست اظهر من الشمسه. اما هدف احمدی نژاد از طرح کناره گیری روحانی ایا غیر از اینه که دوست داره دوباره خودش رئیس جمهور بشه؟؟اگر همین فردا روحانی برکنارشد وانتخابات مجدد بقرار بشه قطعا احمدی نژاد می خواد باز خودش کاندید بشه غیر اینه؟
آیا ایشان 8 سال وقت نداشت برای اینکه وضعیت رو روبه راه بکنه؟منکر زحمات وخدماتش نیستم. ولی در زمان ایشانم نرخ ارز سه برابر وقدرت خرید مردم کاهش چشم گیری داشت.بنابراین تاکتیهای ایشان هم نمی تونه جلوی بی اعتبارشدن پول ملیمون رو بگیره. نیاز به افراد جدید داریم برای برون رفت از مشکل.
طرفدار احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
ایشون کسانی رو که صالح تشخیص میده برای رفع مشکلات کشور و مردم، معرفی می کنه . اگه پیش پیش و با استشمام "بوی انحراف" ردصلاحیت بشن، خودش میاد توی صحنه؛ حداقل برای این که کسی یا کسانی نتونند عملکرد دولت ایشون رو مصادره کنن، مثلا وزیر راه و شهرسازی ایشون رو بکنند رییس ستاد انتخاباتی شون . و ....
افراد جدید هم بسم الله ؛ معرفی بفرمایید . فقط یه جوری معرفی بفرمایید که جلوی "چوب خشک" بتونن رای بیارند.
راجع به دوره کوتاه سه برابر شدن نرخ ارز اگر شرایط داخلی و خارجی "یک دولت تنهای تنها مقابل همه اصحاب قدرت" رو با دولت دارای "اجماع ملی" مقایسه نفرمودید، باشه در یک فرصت مناسبتر با هم گپ بزنیم .
Iran, Islamic Republic of
حرف محمود خیلی ساده است. ملت باید خودش برای خودش تصمیم بگیره و اگر برخی مردم را نابالغ فرض کنن و برای صلاح و مصلحت ملت تصمیم بگیرن نتیجه اش میشه همین که الان کشور و ملت دچارش شدند
اینکه چه کسی باید رئیس جمهور بشه را باید ملت خودشون بدون مهندسی دیگران انتخاب کنند. نه محمود حق داره خودشو تحمیل کنه به ملت و نه هیچ احد دیگه ای.
میزان رای ملت است ؛ البته در یک انتخابات بدون مهندسی.
Iran, Islamic Republic of
اگه زمان ریاست جمهوری ایشون ملت فشار اقتصادی شدیدی را تحمل کرده پس طبیعتا نباید از نامزد شدنش بترسید ؛ کافیه اون دوران را به مردم یادآوری کنید.
مردم خوب میفهمند
فریاد
Germany
اسم احمدی نژاد که میاد تمامی سربازان مرئی و نامرئی وارد صحنه میشن و انگار این نوشته های اینها رو جمع بزنی یه متن کامل تخصصی بر علیه احمدی نژاد میشه برین بمیرین ملت دست شما دست ناپاکان رو خوانده شما چه احمدی نژاد باشه چه نباشه چه با براندازی چه بدون آن این لجن های زالو صفت خون ملت خور باید محاکمه بشن و به اشد مجازات برسن خواهم رئیس جمهور و از اونم بالاتر و پائینتر هر کی باشه محاکمه بشه عدالت علی رو میخواستیم و میگیریم چه با و چه بی احمدی نژاد اما اسمش رفت تو تاریخ تا اسم این زالو صفتها هم ابدی کنه
محسن
Iran, Islamic Republic of
آقای زیبا کلام همیشه دوست دارد یک حرفی بزند تا دیروز رضا شاه بود اسوه ایشان مدتی هم رفت برای امریکا دود درودوود کرد بعد گفت اسرائیل هم باشد بعد ..... ولش کنید اینا رو همه می دانند و خود او هم می داند که چرا محبوبیت ندارد چون بقول خودش چند روز پوپولیستی می شود بعد دنبال دمش می گردد
اما جناب زیبا کلام و تمام منتقدان به این سخنان احمدی نژاد یک سوال را جواب بدهند تمام شما که وقتی فلان مدیر فلان کشور مشکلی ایجاد می کند خاضعانه مقابل ملتش و مردمش میرود و می گوید اشتباه کردم و استعفا می دهد همه شما پیامهای احسن احسنت برایش می فرستید و همه جا به اصطلاح لایک می زنید
چه اتفاقی می افتد داخل کشور که می رسید اینها اخی میشود ...
Iran, Islamic Republic of
براندازان کف خیابون همون فتنه گران 88 هستند با شکل و شمایل جدید. برای تحمیل سران فتنه به انقلاب اسلامی. اما نمی شود. حساب سلطنت طلب هم که معلومه. اصلا" قابل توجه نیستند. تیپ زیباکلام و امثال او، ایران مستمعره را می خواهند. این تفکر، یه تفکر کاملا" لیبرالی از موضع ترس و دوری از مبارزه با استکبار، برای حفظ موجودیت دو دهک بالای درآمدی کشور است. هرچه که جلوتر برویم مثل آمریکایی ها عصبانی تر می شوند و به همه چی چنگ خواهند انداخت. مومنین به انقلاب اسلامی دیگه گول فاسدان و اختلاسگران و ریاکاران را نخواهند خورد.
Iran, Islamic Republic of
جناب استاد پولهایی که برای زلزله زدگان جمع کردی چه شد ؟