جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

حکیم:تحریم ایران گذر از اراده بین المللی است

پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب: 633058
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعمال تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران را زیرپا گذاشتن اراده بین المللی و تفاهم نامه ها و تعهدات امضا شده دانست.
حکیم:تحریم ایران گذر از اراده بین المللی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، دفتر عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: ایرج مسجدی سفیر ایران در عراق با عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی این کشور دیدار کرد و دو طرف تحولات عرصه سیاسی داخلی و منطقه ای و روابط دو کشور همسایه و تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و تبعات آن برمنطقه را بررسی کردند.

حکیم تاکید کرد: این تنش آفرینی به منافع کشورهای منطقه و ملت های آنها زیان می رساند. تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گذر از اراده بین المللی و تعهدات و توافقنامه های امضا شده است.

وی بر "لزوم تکیه بر گفت وگو برای گذر از بحران ها " تاکید و بار دیگر دعوت خود برای "نشستن طرف های درگیر بر سر میز گفت وگو و دوری گزیدن از زبان تهدید و شیوه های فشار اقتصادی بر ملت ها" را تکرار کرد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *