جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱
کمالی‌پور در موافقت با استیضاح ربیعی:

فریاد استغاثه کارگران ما را شرمنده کرده است

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 632706
نماینده مردم جیرفت در مجلس با بیان اینکه فریاد استغاثه کارگران ما را شرمنده ساخته است، گفت: یکی از مطالبات به حق مردم، اشتغال است که وزیر کار باید نقش اساسی در حل این مشکل ایفا کند.
فریاد استغاثه کارگران ما را شرمنده کرده است
به گزارش جهان نيوز، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت در موافقت با استیضاح ربیعی گفت: یکی از مطالبات به حق مردم، اشتغال است که وزیر کار باید نقش اساسی در حل این مشکل ایفا کند. ملت ایران! فریاد استغاثه کارگران ما را شرمنده ساخته است.

 
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی با بیان اینکه من سیاسی حرف  نمی‌زنم و سیاسی عمل نمی کنم، گفت: امروز گریه جوانان لیسانسه را می بینم که حتی حاضرند مستخدم شوند اما این کار هم برای آنان وجود ندارد.

وی همسان سازی حقوق بازنشستگان را از وظایف وزارت رفاه خواند و گفت: مهمترین مشکل کشور نقدینگی است، شستا در اختیار وزارت رفاه است اما نتوانسته نقدینگی را در این بخش جذب کند.

کمالی‌پور افزود: اخباری که تاکنون به دست ما رسیده است نشان می دهد که وزیر رفاه نتوانسته در این مجموعه شفاف سازی اقتصادی انجام دهد و جلوی رانت‌ها را بگیرد. اگر شما اقتصاد می‌دانید، چرا در راستای جذب نقدینگی در شستا اقدام نکردید؟

وی خطاب به نمایندگان گفت: حرمتِ امامزاده دستِ متولی آن است، بیایید حرمت نگه داریم و در تاریخ ماندگار شویم.

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م ج
Iran, Islamic Republic of
جناب کملی پور وقتی جناب روحانی دربرنامه تلویزونی مگه دربکار گیری جویای کا ر موفق بودیم چند صد هزارراجزب کردیم کسی هم نمی پرسد چه تعداد از مردم از کار بی کارشدند دراین مدت و حیران وسرگردان هستند ؟