دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

انتقاد حاکم دبی از عملکرد سیاستمداران عرب

يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب: 631978
حاکم دبی با انتقاد از عملکرد سیاستمداران در کشور‌های عربی، آن‌ها را به سوء‌مدیریت متهم کرد.
انتقاد حاکم دبی از عملکرد سیاستمداران عرب
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روسیاالیوم، «شیخ محمد بن‌راشد آل‌مکتوم» رئیس دولت امارات، نخست‌وزیر و حاکم دبی در سلسله پیام‌های توئیتری نوشت: «زندگی به من آموخت که ورود به عرصه سیاسی در جهان عرب ما تلف‌کردن وقت است و اخلاق را فاسد می‌کند و منابع را هدر می‌دهد. کسی‌که می‌خواهد برای مردمش دستاوردی داشته باشد این کشور میدان و تاریخ شاهد اوست. ولی دستاورد‌های بزرگ از خودش سخن می‌گوید یا اظهارات پوچ ارزشی ندارد.»

حاکم دبی افزود: «ما سیاستمداران بسیاری در جهان عرب داریم، ولی نقص‌هایی در نحوه مدیریت وجود دارد. بحران ما، بحران مدیریتی است نه بحران در منابع. به چین و ژاپن نگاه کنید با این‌که منابع طبیعی ندارند، ولی به کجا رسیده‌اند. به کشور‌هایی که نفت، گاز، آب و نیروی انسانی دارند بنگرید که هنوز توسعه‌یافته نیستند و حتی خدمات اساسی مانند جاده و برق را برای ملت‌شان تامین نمی‌کنند.»

و در پایان گفت: «در جهان عرب ما، سیاسیون کسانی هستند که اقتصاد، آموزش، رسانه و حتی ورزش را مدیریت می‌کند! وظیفه واقعی یک اهل سیاست فراهم کردن حیات اقتصادی، آکادمیک، بازرگانی، رسانه‌ای و بخش‌های دیگر است. وظیفه سیاستمدار تسهیل زندگی ملت‌ها و حل بحران‌ها به جای بحران‌آفرینی و ایجاد دستاورد به جای هدر دادن آن است.»

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خفه شو قاتل!