شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۷
یازدهم مرداد، سالروز شهادت شیخ

جرم اصلی شیخ فضل الله نوری چه بود؟

پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 631232
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جریان غربگرایی در مشروطه نبود کل مشروطه غرب گرا بود ...
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر . ما لایق این همه محبت و تعاریف شما نبودیم در نتیجه نظر شما را منتشر نکردیم . موفق باشید . منتظر نظرات دیگر شما هستیم. جهان نیوز
یادی از زنده یاد جلال آل احمد
Italy
من نعش آن بزرگوار را بر سر دار همچون بیرقی می بینم بر بام سرای این مملکت که حاضر نشد زیر یوغ پرچم کشور اجنبی برود (البته نقل به مضمون).
اسفندیار بهاردست
Iran, Islamic Republic of
جرم اصلی شیخ شهید:
گفت آن یار کزو گشت سر دار بلند/جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد؛
فارغ از خود شدم و کوس انا الحق بزدم/همچو منصور خریدار سر دار شدم؛
هرگز نمیرد آن که زنده شد به عشق/ثبت است در جریده عالم دوام ما
Iran, Islamic Republic of
جلال آل احمد (سید جلال الدین آل احمد طالقانی): « من نعش آن بزرگوار را بر سر دار همچون بيرقي مي‌دانم كه به علامت استيلاي غربزدگي پس از دويست سال كشمكش بر بام سراي اين مملكت افراشته شد و اكنون در لواي اين پرچم، ما شبيه به قومي از خود بيگانه‌ايم، در لباس، خانه و خوراك و ادب و مطبوعات و خطرناكتر از همه در فرهنگمان فرنگي مآب مي‌پروريم و فرنگي‌ مآب راه‌حل هر مشكلي را مي‌جوييم.»
Iran, Islamic Republic of
جرم این شهید عظیم الشان همان جرم شهید بهشتی بود و الان همان جرم آیت الله مصباح و آیت الله علم الهدی و آیت الله جنتی و.مانند ایشان است. ...
Iran, Islamic Republic of
باقی این مطلب برای شما این قدر سنگین بود که نتوانستید آن را بزنید؟!!!!!!!!!!ذکر شد اگر بتوانند آن ها را غربگراها ترور جسمی می کنند و گرنه ترور شخصیتی. این مطلب بدیهی و تاریخی چه مشکلی داشت که با سیاستتان مغایرت یافت؟!! خدایا چه دورانی شده است!