جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۴

واجا باندهای قاچاق ارز و طلا را متلاشی کرد

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 631150
باندهای قاچاق ارز و طلا و باندهای جعل اسکناس‌های خارجی و ضرب سکه‌های تقلبی از سوی وزارت اطلاعات متلاشی شدند.
واجا باندهای قاچاق ارز و طلا را متلاشی کرد
به گزارش جهان نيوز، سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و با هماهنگی مراجع قضائی دو باند قاچاق ارز و طلا به‌همراه دو باند جعل اسکناس‌های خارجی (دلار، یورو، لیر و دینار عراقی) و ضرب سکه‌های تقلبی را طی چند مرحله عملیات هوشمندانه در سطح استان‌های آذربایجان غربی، تهران و برخی از استان‌های عمقی کشور شناسایی کرده و مورد ضربه قرار داده از تداوم فعالیت مجرمانه آنها ممانعت به‌عمل آوردند.

در این عملیات 15 نفر از عوامل باند‌های مورد نظر دستگیر شدند و بیش از پانصد هزار انواع ارزهای خارجی (دلار، یورو و لیر) و همچنین بیش از نیم میلیون دلار جعلی و 122 میلیون دینار جعلی عراقی به‌همراه کلیه تجهیزات و ملزو‌مات جعل اسکناس و ضرب سکه‌های تقلبی کشف و ضبط شد.

منبع: تسنیم
https://jahannews.com/vdcdkf09zyt0sf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkf09zyt0sf6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وزارت اطلاعات نمی خواد باند دلار وسکه تقلبی را متلاشی کنه همین باند سکه و دلارهای واقعی را که بحران ایجاد کردن متلاشی کند
گل و بلبل
Iran, Islamic Republic of
چه مدیریتی دارد این مملکت ما!
شما تیتر اخبارها و گزارشات دستگاهها را ببینید! همش گل و بلبل!
...
United States
ماانتظاراخباربیشتری بدوراز سیاست بازی وخبرهای بو دار هستیم مردم منتظرخبرهای بسیارشنیدنی که مظهر شجاعت وتوانائیهای شما باشد را دارند .
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
سربازان گمنام امام زمان این روزها مورد گلایه ی مردم دلسوز و عاشق نظام هستند ...شاید اگر درست به وظایف خود عمل می کردند شاهد تکتازی ارز و سکه و دلار در جامعه نبودیم!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟