سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱
۵

بستن سایت ثبت نام مزدا ۳ کار خودشان بود

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 631101
رئیس فراکسیون مبازره با مفاسد درخصوص وضوع تخلف در زمان ثبت نام خودرو مزدا ۳ گفت: بستن سایت ثبت نام مزدا ۳ کار خودشان بود و نگذاشتند مردم واقعی ثبت نام کنند.
بستن سایت ثبت نام مزدا ۳ کار خودشان بود
امیر خجسته رئیس فراکسیون مبازره با مفاسد درباره وجود تخلفات در زمان ثبت نام خودرو  مزدا ۳ و اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دست اندکاران از موضوع اطلاع دارند، هم وزیر اطلاع دارد و هم معاون ایشان در جریان است اما می‌گویند این کار غیرقانونی بوده است و ما نه اطلاع داریم و آن را قبول می‌کنیم.

 رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد: در جریان ثبت نام خودرو مزدا ۳ هم سناریو همین بود؛ می‌گویند سایت دو دقیقه باز و سپس بسته شده است درصورتی که چنین نیست خودشان این کار را ساماندهی و مدیریت کرده‌اند تا تیمشان ثبت نام کند.

وی خاطرنشان کرد: با این کار بازهم بلایی که می‌خواستند  سر مردم آوردند، نگذاشتند مردم  واقعی این کار را  انجام دهند؛ این طریقه ثبت نام و سامان دهی نیست که هر جور خودشان بخواهند رفتار کنند.

خجسته در پاسخ به سوالی مبنی بر این که گفته می‌شود بازار خودرو در دست مافیایی قرار دارد، آیا شناسایی شده‌اند، گفت: پنج خانواده بزرگ بازار خودرو کشور را مدیریت می‌کنند، نام‌شان را از لحاظ قضائی نمی‌توانیم ببریم این کار  بر عهده دستگاه قضاست که بگویند .

وی تاکید کرد: از مدیران خودرو در بین این خانواده‌ها قرار دارند که این بازار را مدیریت می‌کردند.

منبع: ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
مسؤلین محترم متوجه باشند که ایرانخودرویی ها طی چند ماه گذشته تقریتا هیچ خودریی را روانه بازار نکرده اند برا نمونه میتونین از طریق نمایندگیها وارد پرس و جو بشین و آمار اعلامی زو با تعداد خط تولید مقایسه کنین تا متوجه رانت و بازار سیاه احتمالی بشین .
Iran, Islamic Republic of
دست اندکاران از موضوع اطلاع دارند، هم وزیر اطلاع دارد و هم معاون ایشان در جریان است
Iran, Islamic Republic of
تمام این ثبت نام های خودرو سازان سیاه بازی است .
Iran, Islamic Republic of
شرکتهای خودرو سازی وطنی ما حقه باز هستن در تنگناها از دشمن بدتر با مردم رفتار میکنند‌چرا کسی آنها را باز خواست نمی کند؟!
كامياب
Iran, Islamic Republic of
خسته شديم از بس از اين اخبار شنيديم ، فلان مسئول در بانك مركزي در نوسانات ارزي دخالت دارد... فلان شركت معروف احتكار كرد..... فلان خانواده در بازار خودرو نقش دارد...... اگر واقعا اين حرفا درسته پس چرا هيچ برخوردي نميشه نكنه خود مردم بايد بيان اينا رو دستگير و محاكمه كنن يا شايدم منتظريد خودشون عذاب وجدان بگيرن بيان اعتراف و درخواست مجازات كنند!!!