يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۵

سردار کوثری: ترامپ ثبات عقلی ندارد

سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب: 630877
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: ترامپ ثبات عقلی ندارد و هر دقیقه یک حرف می‌زند.
سردار کوثری: ترامپ ثبات عقلی ندارد
به گزارش جهان نيوز، سردار محمد اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم ختم والده حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه که امروز سه شنبه ۹ مردادماه در مسجد امام صادق تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره اظهارات رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران گفت: ترامپ ثبات عقلی ندارد و هر دقیقه یک حرف می‌زند.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا حرف از مذاکره بی قید و شرط می‌زند و وزیر امورخارجه آن‌ها می‌گوید ما سه شرط برای مذاکره داریم.

سردار کوثری عنوان کرد: آمریکا شیطان بزرگ است و اگر اسلام ناب بخواهد با شیطان بزرگ مذاکره کند دیگر اسلام ناب نیست.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعاً حرف حساب زدى...
United States
اسلام ناب ؟ نزول بانکی ۳۰% ، اختلاس و دزدی ، فقر و بدبختی ، خشونت و عدم رعایت حقوق شهروندی . لطفا نام دین محمد مصطفی ، دین راستی و عشق و صلح را خراب نکنید .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
حضور سردار کوثری عزیز
سلام
خدا قوت
برادر بزرگوار :به نظر می رسد که شیاطینی که ایالات متحده ی آمریکا را اداره می کنند با برداشت بسیار دقیق از وضعیت موجود دنیای فعلی بهترین گزینه را وارد میدان کرده اند تا بابازی در نقش یک آدم به ظاهر دیوانه ،امریکا را از تمام انقیادات و تعهدات بیرون برده و هرگونه که می خواهند یکه تازی نمایند به نحوی که شرکای اروپائیش نیز شوکه شده و در چنگال آمریکا گلویشان بیش از پیش فشرده می شود ...می گویند بترس از کسی که نترسد از خدا...باید بیش از پیش هوشیار بود و با اتخاذ مواضع خردمندانه و شجاعانه دندانهای ترامپ را خورد و در دهانش ریخت.