جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

با ۳۰۰ میلیون کجا می‌توان‌ خانه‌ خرید؟ +جدول

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 629240
آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان‌هایی در مناطق مختلف شهری تهران طی تیر ماه 97 است که می‌توان با حدود 300 میلیون تومان خرید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیداسماعیل
Iran, Islamic Republic of
اینکه منِ فوق لیسانس با معدل بالا از دانشگاه معتبر تهرانی و البته کارمند، با ماهی 2 تومن حقوق چقدر باید صرفه جویی کنم و چیزی نخرم و نخورم و به بچه کوچیکم هم بگم لطفا کمتر پوشک مصرف کن و لباس پاره کن و دیرتر بزرگ شو باباجون که لباسات برات کوچیک نشه تا بتونم 300 میلیون جمع کنم، بماند. تا اون موقع همین خونه ی متری 6 تومنی 17 سال ساخت دامپزشکی هم شده 40 ساله و قیمتش هم شده 500 میلیون و بعد من باید همچنان نخورم و نخرم تا بتونم این خونه ی n ساله تو یه جای معمولی تهران رو به قیمت خیلی گزافی بخرم. آخرش هم اون پولی که احتمالا با نخوردن و نخریدن جمع شده رو میدن برام قبر میخرن. واقعا از همه دست اندر کاران ممنونم.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم از نظر شما۱۲به بعد دیگه کلاس نداره واسه نشستن.چون هیچ وقت تو آمارهاتون نیست واونجا راحت میشه بااین پول نوساز خرید