سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور تشریح کرد:

جزییات انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در ایران

يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 628553
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از شناسایی و انهدام یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد.
جزییات انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سردار حسن مهری از کشف و متلاشی شدن یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: این باند که شهر‌های مشهد و تهران را مرکز فعالیت خود قرار داده بود، سابقه انتقال مواد مخدر به کشور‌های کانادا، انگلستان، استرالیا و ... را داشت که پس از یک کار اطلاعاتی گسترده توسط کارکنان پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در خارج از فرودگاه کشف و اعضای این باند بازداشت شدند.

وی افزود: میزان مواد مخدر کشف شده در این عملیات نزدیک به ۵۹ کیلوگرم و از نوع تریاک بود که در بدنه یک دست مبل صادراتی و دو اجاق گاز صنعتی به شیوه‌ای بسیار ماهرانه جاسازی و برای ارسال به مقصد شهر لندن آماده شده بود.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: جاسازی این مقدار مواد مخدر به گونه‌ای بود که با دستگاه‌ها و تجهیزات موجود قابل تشخیص نبوده و این کشف در پی تخصص، هوشیاری و آمادگی همکارانم در فرودگاه امام خمینی (ره) حاصل شد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تصریح کرد: در پیگیری این پرونده نیز، ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر دیگر در فرودگاه‌های مشهد و بندرعبّاس که توسط اعضای این باند در حال قاچاق بود، کشف شد.

سردار مهری در پایان با بیان اینکه در جریان این عملیات ۴ نفر بازداشت، ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت نیز ضبط شده است، افزود: تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *