جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پیشروی گسترده ارتش سوریه در قنیطره

يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 628502
ارتش سوریه در ادامه عملیات خود به شکلی گسترده در قنیطره واقع در جنوب این کشور و در نزدیکی مرزهای سرزمین‌های اشغالی پیشروی کرده و توانست هشت شهرک واقع در حومه درعا و قنیطره را آزاد سازد.
پیشروی گسترده ارتش سوریه در قنیطره
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، ارتش سوریه با سرعت به پیشروی‌های خود در جنوب این کشور ادامه می‌دهد و طبق گزارش رسانه جنگ سوریه این ارتش موفق شد هشت شهرک و ارتفاعاتی در منطقه واقع در حومه درعا و قنیطره را آزاد سازد.

برخی منابع نظامی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش دادند: در صفوف شبه‌نظامیان فروپاشی‌های گسترده‌ای رخ داده و شاهد پیشروی یگان‌های ارتش سوریه در جنوب این کشور هستیم. این پیشروی‌ها منجر به آزادسازی تعدادی از روستاها و شهرک‌های حومه شمال غرب درعا و حومه قنیطره شده‌اند.

همچنین یک منبع نظامی سوریه به شبکه المنار تاکید کرد: یگان‌های ارتش این کشور ۲۱ شهرک، روستا،‌ مزرعه و نیز یک ارتفاع استراتژیک در حومه جنوبی قنیطره و منطقه‌ای واقع در حومه درعا و قنیطره را پس از نابودی آخرین تجمعات تروریست‌ها در آنجا بازپس گرفته‌اند.

این منبع نظامی افزود: همزمان با خروج اولین گروه از شبه نظامیان و خانواده‌هایشان از حومه قنیطره به سمت شمال سوریه یگان‌های ارتش این کشور با وارد آوردن ضرباتی مهلک به تروریست‌ها و نابودی تعداد زیادی از آنها موفق شدند کنترل شهرک‌ها، روستاها و مزارع متعددی را در حومه جنوبی قنیطره به دست گرفته و خسارات گسترده‌ای را به نیروهای انسانی و مهمات تروریست‌ها وارد آورند.

     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *