جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۹۷/۰۴/۳۰

شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 628328
هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت ۳ میلیون و ۷۶ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۲۴۵هزار تومان فروخته می‌شود.
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۹۷/۰۴/۳۰
به گزارش جهان نيوز، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز قبل 3 میلیون و 76 هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم دو میلیون و 820 هزار تومان معامله شد.
 
هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و 435 هزار تومان، ربع‌سکه 730 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 415 هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای 18عیار نیز امروز 245 هزار تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1231.7دلار معامله می‌شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
داره مجدد آرامش به بازار بر می گردد . این نشان از قدرت دیپلماسی آقایان ظریف و دکتر روحانی است . اگر به آنها اجازه دهند که مذاکرات را جدی تر دنبال کنند وضعیت از این هم بهتر خواهد شد .
Iran, Islamic Republic of
االهم شف کل مریض . حالت خوبه؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بابا جون داره از افعال معکوس استفاده می کنه