جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آیت الله‌تهرانی یکی از نقاط قوت انقلاب‌اسلامی بودند

شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 628322
مرحوم آیت الله تهرانی ارادت ویژه‌ای به امام خمینی داشتند و پایگاه قوی ایشان میان مردم به عنوان یکی از نقاط قوت انقلاب اسلامی تلقی می‌شد.
آیت الله‌تهرانی یکی از نقاط قوت انقلاب‌اسلامی بودند
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و عضو مجلس خبرگان رهبری درباره شخصیت شیخ مرتضی تهرانی که یکی از اساتید برجسته اخلاق و مجتهدان معاصر بودند، اظهار کرد: آیت الله تهرانی یکی از اوتاد زمانه بودند که همواره  مورد تکریم مقام معظم رهبری قرار داشتند و همه عالمان تهران و حوزه علمیه قم برای شخصیت علمی و برجسته این بزرگوار احترام ویژه‌ای قائل بودند.

وی افزود: به حق است که بگوییم وجود مبارک ایشان برکت عظیمی برای مردم به حساب می‌آمد چرا که او علاوه بر آشنایی به مبانی فقه و اصول و دروس حوزوی به عنوان یک عارف و معلم اخلاق مطرح بود.

سلیمانی تصریح کرد: از خدا می خواهم که خلأها و شکاف‌های ایجاد شده به واسطه رحلت چنین افراد ارزشمندی به نوعی جبران شود تا مردم بتوانند ارتباط دینی و اعتقادی خود را با چنین علمای برجسته‌ای حفظ کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: انقلاب ما ریشه در اعتقاد مردم و روحانیت داشته و آیت الله تهرانی حلقه اتصال قدرتمند میان مردم و انقلاب اسلامی بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله تهرانی ارادت ویژه‌ای به امام خمینی داشتند و پایگاه قوی ایشان میان مردم به عنوان یکی از نقاط قوت انقلاب اسلامی تلقی می‌شد به همین دلیل بنده رحلت ایشان را به جامعه شیعه و علی الخصوص مقام معظم رهبری تسلیت می‌گویم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *