دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

تدابیر کمیسیون اروپا برای مقابله با تعرفه‌های آمریکا

چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 627887
کمیسیون اروپا تدابیر خاصی را برای مقابله با اقدام آمریکا در وضع تعرفه علیه واردات فولاد اتخاذ کرده است.
تدابیر کمیسیون اروپا برای مقابله با تعرفه‌های آمریکا
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، کمیسیون اروپا امروز چهارشنبه اعلام کرده است که تدابیری را برای حفاظت از منافع تجاری کشورهای اروپایی علیه تعرفه‌های اعلام شده از سوی آمریکا علیه واردات فولاد اتخاذ و اجرا کرده است.

کمیسیون اروپا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز کمیسیون اروپا تدابیر و اقداماتی را با هدف حفاظت از منافع اقتصادی و تجاری کشورهای اروپایی در ارتباط با واردات برخی از محصولات فولادی اتخاذ می کند. این تدابیر با هدف مقابله با تعرفه هایی است که اخیرا از سوی آمریکا علیه واردات فولاد اروپا اعمال شده است. این تدابیر ویژه قرار است از فردا 19 جولای اجرا شود.البته واردات سنتی فولاد تحت تاثیر این اقدامات قرار نمی گیرد.

پیش از این آمریکا تعرفه های سنگینی را علیه واردات فولاد و آلومینیوم از کشورهای مختلف از جمله اتحادیه اروپا، مکزیک و کانادا اعمال کرده است. بروکسل بارها مخالفت خود را با سیاست های تجاری آمریکا اعلام کرده است.

ژان کلود یونکر رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرده است که اقدامات تعرفه ای آمریکا تعریف کامل و مطلق سیاست‌های حمایتی در عرصه تجارت جهانی است. اتحادیه اروپا به سازمان تجارت جهانی از سیاست های تعرفه ای آمریکا شکایت کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *