جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم لبنان

چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 627790
نخست‌وزیر مأمور تشکیل کابینه لبنان اواخر هفته سفری کوتاه به اسپانیا خواهد داشت.​
تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم لبنان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، روزنامه النهار لبنان نوشت که سعد حریری نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه در پایان هفته جاری در یک سفر کوتاه به اسپانیا خواهد رفت. وی در جریان این سفر با همتای اسپانیایی خود دیدار خواهد داشت.

حریری همچنین روز جمعه آینده در مراسم فارغ التحصیلی یکی از دانشگاه های شهر مادرید سخنرانی خواهد کرد.
همچنین گفته شده است حریری یک سفر خانوادگی به لندن خواهد داشت و بعد از آن در اول هفته آینده به بیروت باز خواهد گشت.

تجاوز کشتی جنگی رژیم صهیونیستی به آبهای لبنان
پایگاه خبری العهد لبنان به نقل از بیانیه فرماندهی ارتش لبنان نوشت که یک کشتی جنگی وابسته به دشمن صهیونیستی در تاریخ 16 جولای و در ساعت 13 ظهر اقدام به نقض حریم آبی منطقه ای لبنان در مقابل منطقه رأس الناقوره کرده است.

این کشتی به مدت 5 دقیقه و در مسافتی حدود 130 متر در آبهای منطقه‌ای لبنان حرکت کرده است. فرماندهی ارتش اعلام کرد موضوع نقض حریم دریایی لبنان را با هماهنگی نیروهای سازمان ملل متحد در این کشور پیگیری کرده است.

تجاوز هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی به لبنان
فرماندهی ارتش لبنان همچنین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک هواپیمای جاسوسی وابسته به دشمن صهیونیستی در ساعت 2 و 15 دقیقه بامداد دیروز 17 جولای حریم هوایی لبنان را از فراز منطقه رمیش نقض کرده و به گشت زنی بر فراز مناطق جنوب لبنان پرداخت.این هواپیمای شناسایی هفت ساعت بعد و در ساعت 9 و 30 دقیقه حریم لبنان را از منطقه کفرکلا ترک کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *