جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۸

فغانی ممنوع التصویر شده است؟

چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 627786
مدیر شبکه ورزش سیما تاکید کرد هیچ مشکلی برای پخش تصویر علیرضا فغانی داور فوتبال وجود ندارد و به زودی او را به برنامه ای در شبکه ورزش دعوت می کنیم.
فغانی ممنوع التصویر شده است؟
به گزارش جهان نيوز، احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما درباره اینکه چرا دوربین هایشان بازگشت علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال را ثبت و زنده پخش نکرده اند، بیان کرد: ما پریشب ۲۵ تیرماه در برنامه «فصل داغ فوتبال» به طور مفصل در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کلیپ و گزارشی از فغانی پخش کردیم.

وی اضافه کرد: همچنین گفتگویی با وی انجام شده که ان شاءالله پخش می شود و به زودی به صورت حضوری هم او را دعوت می کنیم.

مدیر شبکه ورزش سیما بیان کرد: فکر می کنم در طول روزهایی که فغانی در روسیه حضور داشت شبکه ورزش بیشترین پوشش خبری را از این حضور داشت و بیشترین گفتگو را با وی انجام دادیم. 

شیعه در پایان عنوان کرد: شائبه ای وجود ندارد و او ممنوع التصویر نیست. فغانی افتخار کشور ماست و ما هم حضور وی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را به خوبی پوشش دادیم.

علیرضا فغانی داور فوتبال بامداد سه شنبه ۲۶ تیرماه از روسیه به ایران بازگشت.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بله به خوبی پوشش دادید!!!!!

انگار نه انگار

طرف با وقاحت تمام شاخ و شونه کشیده برا مملکت اینا میخواند دعوتش کنند برنامه

لا اقل ممنوع التصویر نمیکنید تجلیل هم نکنید
Canada
برای ملت و دولتی که درک و فهم سرک نکشیدن تو زندگی شخصی افراد رو ندارن باید هم شاخ و شانه کشید
Iran, Islamic Republic of
کسی مجبورش نکرده در ایران زندگی کنه
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
جناب عقل کل! شما که فرق پرده دری و قبح شکنی افراد بی جنبه وبی ظرفیت در انظار عمومی و بزهکاری شخصی در محافل خصوصی رو نمی دانی و افشا و انتقاد از اعمال نابخردانه شخص مذکور(بعنوان نماینده جمهوری اسلامی)، سرک کشیدن تو زندگی شخصی افراد میدونی و ملت بیدار در صحنه رو به عدم درک و فهم متهم کرده و ژست روشنفکری و لیبرالی گرفته و از فرد خاطی حمایت میکنی، بهتره قبل از هر اظهار فضلی!!! یه کمی بخود زحمت داده و مطالعه ای در خصوص جرائم در کشورهای غربی( از جنبه عمومی و خصوصی) داشته باشی!
Iran, Islamic Republic of
ترابخدا نحوه فکر کردن و استدلال را ببینید ؟نظر دهنده با این استدلال شترگاو پلنگ هم به ملت توهین می کند و هم به دولت . از کی تا بحال بغل کردن و دیده بوسی با یک ضعیفه نامحرم درانظار انهم در مراسمی با این وسعت و بدتر از آن درجایگاه کارمند و کراگزار دولت شد سرک کشیدن در زندگی شخصی افراد؟؟ . اینقدر بی انصافی و کج بینی ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
کاری که این فرد انجام داد از مصادیق آشکار کردن فسق است و باعث ننگ فرهنگ و اعتقادات یک ملت.
Iran, Islamic Republic of
...
کمی غیرت
Iran, Islamic Republic of
... او را به سیما دعوت می کنی کسی که به ارزشهای اسلامی که صد ها هزار جوان قربانی آن شدند پشت پا زده است