جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱۷

بهترین انتخاب کارمندان، زنان خانه دار و مدیران برای ادامه تحصیل

چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 627704
واحد الکترونیکی هم اکنون بزرگترین دانشگاه الکترونیکی ایران است. تعداد بالای دانشجویان و ده برابر شدن تعداد آنها در 5 سال گذشته، نشاندهنده کیفیت بالا و اعتماد به این دانشگاه است. طبق آخرین نظرسنجی
به گزارش جهان نيوز، خیلی از افراد می خواهند ادامه تحصیل دهند، اما موانعی دارند. واحد الکترونیکی موانع را از میان برداشته است.
 
یک زن خانه دار می گوید: ده سال پیش درسم تمام شد اما بعد از ازدواج دیگر امکان درس خواندن ندارم. با وجود بچه و مشغله های خانه فکر درس خواندن را از ذهنم بیرون کردم.

یک کارمند می گوید: از زمان استخدام دیگر فرصت درس خواندن ندارم. مرخصی هایم که پر شده. نه برای کلاس می توانم مرخصی بگیرم، نه می توانم برای امتحانات وقت بگذارم.

مدیر یک شرکت هم می گوید: با این همه جلسه، با این همه امضاهای روزانه و…. چطور ادامه تحصیل دهم؟ نیاز جدی به مدرک تحصیلی دارم. اما دیگر امکانش نیست. نه وقتش را دارم، نه امکان کلاس رفتن و …..

یک بازنشسته هم می گوید: من وقت آزاد برای درس خواندن دارم. اما هم کلاس شدن با جوانان، برایم سخت است.
 
* راهکار ادامه تحصیل
اینها درد و دلهای افرادی است که می خواهند درس بخوانند ولی نمی توانند. آیا راهکاری وجود دارد؟ آیا می توان در محیط خانه یا سر کار، در کلاس حاضر شد؟ پاسخ مثبت است. با پیشرفت علم و مجهز شدن دانشگاه آزاد اسلامی به فناوری های روز دنیا، همه می توانند برای ادامه تحصیل باکیفیت و به راحتی درس بخوانند.


 
* یک لب تاب و یا تبلت کافی است
واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، شرایطی را فراهم کرده است تا افراد از منزل، محل کار و … وارد کلاس درس شوند. از حضور برترین اساتید بهره ببرند و نهایتا در شهر خود، در جلسه امتحان حاضر شوند. این امکان منحصر به تهران نیست، بلکه هر شخصی در همه نقاط دنیا با دسترسی به اینترنت، می تواند از مزایای تحصیل در این دانشگاه بهره مند شوند.
اگر یک لب تاب و یا تبلت دارید، می توانید با یک کلیک به کلاس درس متصل شوید. حتی اگر کلاس درس را از دست دهید، می توانید به فایل ضبط شده کلاسها را ذخیره کنید. حتی تا شب امتحان می توانید فایل کلاسها را چندبار مرور کنید.
 
* یک دانشگاه تمام الکترونیکی
یک دانشجوی واحد الکترونیکی از آغازین مرحله ثبت نام تا مرحله دفاع پایان نامه خود نیازی به مراجعه حضور به دانشگاه ندارد. حتی امتحان پایان ترم نیز در ۳۵ حوزه مختلف و در تمامی مراکز استان ها برگزار می شود. همه اینها طعم شیرین درس خواندن باکیفیت و راحت را برای علاقمندان به تحصیل فراهم کند.
 
* تحصیل در بیش از ۳۰۰ رشته کارشناسی ارشد
اگر می خواهید در کارشناسی ارشد تحصیل کنید، این دانشگاه بیش از ۳۰۰ رشته درسی را ارائه می کند. هم اکنون ۱۵۰۰۰ دانشجو در این واحد مشغول تحصیلند و چندین هزار نفر در سالهای گذشته فارغ التحصیل شده اند.اگر امسال در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده اید، تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۸ تیر فرصت دارید که کدرشته های واحد الکترونیکی را انتخاب نمایید. دفترچه انتخاب رشته از سایت azmoon.org قابل دانلود است.

واحد الکترونیکی هم اکنون بزرگترین دانشگاه الکترونیکی کشور است.رشد بیش از ده برابری تعداد دانشجویان در ۵ سال گذشته، نشان دهنده کیفیت بالا و اقبال جامعه دانشگاهی از این شیوه تحصیل است. طبق آخرین نظرسنجی در این دانشگاه، بیش از ۴۰ درصد از دانشجویان به توصیه دوستان و دانشجویان قبلی، واحد الکترونیکی را انتخاب کرده اند.

فقط تا پنجشنبه فرصت دارید تا به خانواده واحد الکترونیکی بپیوندید. به دفتر انتخاب رشته مراجعه کنید و رشته محل های واحد الکترونیکی را انتخاب نمایید تا مهر خود را با ما آغاز کنید.



 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه کسی بخواد مجازی بخونه این همه دانشگاه دولتی هست، دیوانه که نیست بره دانشگاه آزاد که مدرکش مفت نمی ارزه
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا جهان نیوز برای تبلیغ چنین دانشگاهی نفع مناسبی می برد که اعتبار یک خبرگزاری را به پای چنین دانشگاهی گذاشته است. به عنوان عضو هیات علمی یکی از سه دانشگاه برتر کشور که با واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد نیز همکاری داشته ام تجربه ام را برای خوانندگان این مطلب به اشتراک می گذارم.
بنده درسی که در این واحد ارائه می کردم را منطبق بر استانداردهای مصوب وزارت علوم و سرفصلهای این وزارتخانه ارائه نمودم. با توجه به اینکه اغلب دانشجویانی که در این واحد حضور دارند، اشتغالات دیگری نیز دارند و به دنبال مدرک این دانشگاه هستند تا دانشجویی، نتیجه امتحانات نهایی به این صورت بود که در حدود 50% دانشجویان موفق به پاس نمودن درس نمی شدند. ...
امروز اغلب دانشگاه های معتبر کشور دارای واحد آموزش الکترونیکی هستند و ظرفیتهایشان نیز خالی است. طبیعتا درج این مطلب در یک خبرگزاری، بیش از آنکه جنبه خبری داشته باشد، جنبه تبلیغاتی برای کسب منافع بیشتر اقتصادی دارد. وگرنه خبرگزاری جهان نیوز می توانست به معرفی واحدهای الکترونیکی دانشگاه های معتبر کشور نیز بپردازد.
Iran, Islamic Republic of
خبرگزاری چیه حضرت استاد...
مگه جهان نیوز خبرگزاریه؟!!!

اما حرفتان درسته....
حسن
Iran, Islamic Republic of
دولت کاملأ هدفمند کارمندان را به سمت ارتقای مدرک و نه افزایش سواد کاری هدایت میکنه این وسط هم دانشگاه سودشو می بره!!!
و وقتی همه دکتر شدن اونوقت می بینید که اتفاق خاص نیافتاده !!!
من خودم دارم ارشد روزانه دانشگاه آزاد میخونم دریغ از کمی افزایش معلومات ، تازه مدرکم به درد سازمانی که کار میکنم هم نمیخوره و فقط جنبه ی ارتقای شغلی داره !!!
Iran, Islamic Republic of
خوب نکن عزیز من....
حسن
Iran, Islamic Republic of
مجبورم میفهمی ؟!!!
وقتی میبینم آقای بی سوادی که به زور مدرک لیسانسش رو گرفته و با پارتی بازی رئیس اداره شده و داره فوق لیسانس هم میخونه اونوقت آتیشم می گیره !!!
آقایی که نه تخصص داره نه تعهد نه ادب و نه ظرفیت رئیس بودن و فقط یک مدرک ارشد از یک دانشگاه بی نام و نشان میخواد بگیره . تا از بقیه سر باشه !!!
تازه برای کارمندانی که وابسته به حقوق اداره اند و مزایای حقوقی شون چپ و راست به بهانه های مختلف کم و کمتر میشه راهی به جز درس خوندن هست؟؟؟!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز بستگی به خود ادم داره . منم دانشگاه آزاد درس خوندم زیر شاخه ی مدیریت. اما تلاش خودم و اینکه استادی داشتم که خیلی با سواد بود از خارج از ایران باعث شد من حتی بتونم مقاله ی آی اس آی بنویسم.

تو رشته های مدیریت و علوم انسانی با توجه به قدیمی بودن رشته ها ، واقعا نوشتن آی اس آی دشوار هست بخصوص برا ایرانیها ، حتی خیلی از دانشجویان روزانه هم مقاله ای در این سطح در زیر شاخه ی مدیریت ندارند.

و اینکه الان به جایی رسیدم که پایان نامه و مقاله مینویسم برا بچه های روزانه که وقت ندارن کارشونو انجام بدن.

میخوام بگم همه چی بستگی به خود ادم داره.
Iran, Islamic Republic of
الان پایان نامه و مقاله برای دیگران مینویسی؟! برای کسانیکه وقتشو ندارن؟!
اول لعنت خدا، بر توی متقلب که خلاف قانون میکنی و به دروغ و تقلب و فسادت، افتخار هم میکنی.
ثانیا، کسی وقتش را ندارد، خب درس نخواند. مدرک نشان دهنده علم است. کسیکه علم ندارد، مدرک او، سند دروغگویی اوست. تو، دیگران را هم به فساد و تباهی و جهنم میکشونی.
ثالثا با توجه به درآمد حرامی که وارد شکمت شده، بعید است حرف کسی را بفهمی تا آغاز دوران قبر. کاش درآمدت خانواده ات رو از این کار کثیف، جدا کنی.
رابعا نوشتن مقاله آی اس آی، با توجه به سطح پایین مقاله های امروزی، کاری شدنی و مرسوم است. عمده این مقالات، یک نقطه علمی جدید ندارند و فقط موضوعی را به موضوعی دیگر، وصل میکنند.
سعید
Iran, Islamic Republic of
حسود باش و از حسادت بمیر ..

بقیه ش رو من خودم جواب خدارو میدم تو نمیخواد خدا بشی :))

فقط در مورد آی اس آی گفتی ، من در مورد آی اس آی صحبت کردم شاید نمیدونی آی اس آی چیه . چون اگر مقاله ای اینویشن نداشته باشه اصلا ریجکت دسک میشه و به مرحله ی داوری هم نمیرسد.

حالا تو خواستی شماره بذارم کلاس خصوصی ساعتی دو میلیون بده تا یادت بدم.

متن در مقابل لعن و نفرین تو فقط خندیدم . :)))
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم .با تشکر .مختصر کنید حداکثر در دو یا سه خط. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز محترم. موضوعات مد نظر، با همین جملات قابل بیان هستند و نه کمتر از آن. ضمن اینکه درج نظرات هزینه ندارد. خواستید بزنید. نخواستید نزنید. مختصر نمیشود.
Iran, Islamic Republic of
پایان نامه مظنه اش چنداست؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
فقط حلال خوری کار میکنم بیا دو تومن خدا بده برکت .

ولی کف بازار زیر سه و نیم چهار نمیگیرن. من پاور پوینتم برات درست میکنم. آموزشتم میدم . که بری دفاع کنی از استادتم بهتر.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز محترم. از طرفداری کلاهبرداران دست بردارید!!!!!!!!!!!!!!. با تشکر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جناب؛ مگردانشگاه آزاد شبانه هم دارد؟!!!.