جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

فروش دارو‌ با ارز بیش از نرخ مصوب تخلف است

دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 627195
فروش هر نوع دارو، به خصوص دارو‌های خاص و کمیاب با ارز بیش از نرخ مصوب ۴۲۰۰ تومان تخلف است.
فروش دارو‌ با ارز بیش از نرخ مصوب تخلف است
به گزارش جهان نيوز، ابوالفضل سروش عضو کمیسیون بهداشت و درمان اظهار کرد: دارو جزء اقلام ضروری و مصرفی بیماران است و باید تمهیداتی از سوی دولت برای آن در نظر گرفته شود چراکه نباید دارو به قیمت گران به فروش برسد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان تاکید کرد: فروش هر نوع دارو، به خصوص دارو‌های خاص و کمیاب با ارز بیش از نرخ مصوب یعنی ۴۲۰۰ تومان تخلف است.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون بهداشت و درمان به عنوان دستگاه ناظر موضوع افزایش بی‌رویه قیمت اقلام مختلف دارویی را پیگیری می‌کنند.

سروش افزود: در صورت ارائه هر گونه گزارشی به مجلس مبنی بر گران فروشی دارو، مسئولان ذیربط به مجلس فرا خوانده می‌شوند چرا که نمایندگان مجلس با افزایش قیمت دارو مخالف‌ و معتقدند که باید دست سودجویان و سوداگران از این بازار قطع شود.

سروش خاطرنشان کرد: البته تاکنون مشکلی جهت تأمین ارز برای دارو وجود نداشته است، با این حال باید با سوداگران دارو برخورد قاطع صورت گیرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *