شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 627146
دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.
به گزارش جهان نيوز، به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.
 
وضعیت بیل مشخص می‌شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
اولین خبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا مربوط به جدایی احتمالی گرت بیل از این تیم و پیوستنش به تیم منچستریونایتد است. پس از خروج زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو از رئال مادرید چند وقتی است که شایعاتی مبنی بر پیوستن این بازیکن ولزی به باشگاه منچستریونایتد به وجود آمده است. بیل همانند رونالدو پس از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده بود که تصمیم خود را برای ماندن در این تیم خواهد گرفت و تیم بعدی خود را انتخاب خواهد کرد. حالا در صورتی که این بازیکن از باشگاه رئال مادرید جدا شود، شیاطین سرخ باید مبلغی نزدیک به ۱۱۹ میلیون دلار را برای خرید این بازیکن بپردازند.
 
اهداف نقل و انتقالاتی ساری در باشگاه چلسی مشخص شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
پس از انتقال مائوریستیو ساری از باشگاه ناپولی ایتالیا به چلسی، حال این سرمربی اهداف نقل و انتقالاتی خود برای مسابقات فصل آینده اروپا را مشخص کرده است. ساری به دنبال آن است تا آلوارو موراتا بازیکن جوان خط حمله تیم خود را به عنوان یک طعمه به باشگاه یوونتوس منتقل کرده و در قبال آن اجازه جذب هیگواین را از باشگاه یوونتوس به دست آورد. باید افزود به احتمال فراوان هیگواین پس از جذب کریستیانو رونالدو توسط باشگاه تورینی از این تیم جدا خواهد شد.
 
مبلغ فروش کواچیچ مشخص شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
با انتقال جورجینو به باشگاه چلسی، حالا تیم انگلیسی منچسترسیتی به دنبال آن است تا متئو کواچیچ، بازیکن باشگاه رئال مادرید را جذب کند. منچسترسیتی برای خرید این بازیکن مبلغ ۸۰ میلیون پوند را پیشنهاد داده است و تمام تلاش خود را برای جذب این بازیکن انجام خواهد داد.
 
آندره گومز در یوونتوس و آرسنال

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

با جدایی آندره گومز از باشگاه بارسلونا، تیم‌های یوونتوس و آرسنال در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن را با مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیون پوند جذب کنند. گومز همچنین از تیم‌های آمریکای شمالی پیشنهادات متفاوتی را دارد، ولی تمایلی از سفر به این تیم‌ها ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *