يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

جهاد اسلامی: تشدید فشار بر غزه اعلان جنگ است

سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 625931
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصمیم رژیم صهیونیستی برای تشدید فشار بر نوار غزه را به مثابه اعلان جنگ دانست.
جهاد اسلامی: تشدید فشار بر غزه اعلان جنگ است
به گزارش جهان نيوز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیم رژیم صهیونیستی برای تشدید محاصره ظالمانه خود علیه غزه، به مثابه اعلان جنگ است.

در این بیانیه آمده است: سال‌های طولانی محاصره علیه ملت فلسطین در غزه، هرگز مقاومت و مواضع آن‌ها در مخالفت با هرگونه لطمه به حقوق و اصولشان را در هم نخواهد شکست.

جهاد اسلامی فلسطین افزود: سیاست‌های تروریسم سازماندهی شده رژیم صهیونیستی، موفق به تحقق هیچکدام از اهداف این رژیم  نخواهد شد. 

این بیانیه می‌افزاید: تبانی تعدادی از طرف‌ها و هیئت‌هایی که از حقوق ملت فلسطین در ازای دریافت تسهیلاتی محدود کوتاه می‌آیند، اعتماد ملت فلسطین به گزینه‌ها و برنامه‌ها و مقاومتشان را سست نخواهد کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که از مسئولیت‌های خود در دفاع از حقوق ملت فلسطین و مقابله با سیاست‌های خصمانه و واکنش به آن دست بر نخواهد داشت. این جنبش تاکید کرد که با گروه‌های فلسطینی در حال ارزیابی تازه‌ترین تحولات از جمله اقدامات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

جنبش جهاد اسلامی سکوت و ناتوانی جهان در مهار سیاست‌های رژیم صهیونیستی و ادامه تجاوزهایش علیه ملت فلسطین و تلاش آن برای کوچاندن اجباری فلسطینیان در "الخان الاحمر" و مناطق دیگر را محکوم کرد.سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل امروز از موافقت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با پیشنهادهای ارتش برای تشدید فشار بر نوار غزه خبر داد.

منبع: تسنیم

     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *