سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
پسر مبلغ بازداشت شده در عربستان:

پرونده پدرم را به جریان می‌اندازم

شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 625432
پسر سلمان العوده اعلام کرده که روزی پرونده پدرش را به جریان خواهد انداخت.
پرونده پدرم را به جریان می‌اندازم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، عبدالله العوده، پسر سلمان العوده، مبلغ بازداشت شده عربستانی در صفحه توئیتر خود نوشت: بیش از ۳۰۰ روز است که پدرم پشت میله‌های زندان است و در این مدت او به مدت طولانی در انفرادی زندانی بوده و برخورد بسیار بدی با وی شده است.

وی افزود: روزی می‌آید که پرونده پدرم را به جریان می‌اندازم و از پدرم می‌خواهم که به آزادی از درد و رنجش امیدوار باشد.
سلمان العوده در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی همراه با ۱۰ تن از شخصیت‌های برجسته دینی دیگر بازداشت شد.

برخی از سعودی‌ها پیشتر در توییتر اعلام کرده بودند که دلیل بازداشت العوده این است که وی پس از تماس تلفنی تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در توییتی از خداوند خواست "تا قلب‌ها را به هم نزدیک کند".
پیشتر نیز یکی از اعضای خانواده سلمان العوده به دیده‌بان حقوق بشر عربستان گفته بود که خودداری این اندیشمند از همسویی با مقامات سعودی، ‌به ویژه تحریم قطر عامل اصلی دستگیری او بوده است.

بیشتر کسانی که در توئیتر این پیام عبدالله العوده را دنبال کردند نیز ضمن ابراز همدردی با وی، خواستار آزادی پدرش و انتقام از افرادی شدند که وی را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *