جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

الزهار: هرگز معامله قرن را قبول نمی‌کنیم

جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 625218
پانزدهمین جمعه راهپیمایی بازگشت فلسطینیان در حالی ادامه دارد که تاکنون یک جوان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید و ۳۹۶ تن نیز در مناطق مختلف زخمی شده‌اند.
به گزارش جهان نيوز، تسنیم، به نقل از فلسطین الیوم، نوشت: منابع بیمارستانی اعلام کردند که محمد جمال ابوحلیمه جوان 22 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان برگزاری پانزدهمین راهپیمایی بازگشت در شرق شهر غزه به شهادت رسید.

مردم تحت محاصره نوار غزه عصر امروز جمعه پانزدهمین راهپیمایی بازگشت خود با نام «برای شکست معامله قرن متحد هستیم» را آغاز کردند که همچون هفته‌های گذشته با یورش نظامیان صهیونیست روبرو شدند.

منابع بیمارستانی در غزه اعلام کرد که تاکنون 396 شهروند فلسطینی که در بین آن‌ها امدادگران نیز حضور دارند، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست یا بر اثر استنشاق گازهای اشک‌آور زخمی شده‌اند.

راهپیمایی‌های بازگشت در نوار غزه از 30 مارس گذشته( 10 فروردین) همزمان با سالروز «روز زمین» آغاز شده که همچنان ادامه دارد، این راهپیمایی مسالمت‌آمیز با یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست روبرو شده که تا کنون ده‌ها فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران شهید و هزاران نفر زخمی شده‌اند.

الزهار: هرگز معامله قرن را نخواهیم پذیرفت

"محمود الزهار" عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که مسئله فلسطین قابل تجزیه نیست، زیرا مسئله‌ای انسانی یا اخلاقی نیست بلکه حقی است که باید به صاحبانش بازگردد.

وی افزود: ما حتی از یک وجب از فلسطین تاریخی چشم‌پوشی نخواهیم کرد و موضعمان در قبال مسئله فلسطین ثابت و یکپارچه باقی می‌ماند و آن را برای فرزندانمان به ارث خواهیم گذاشت.

الزهار با بیان "هرگز معامله قرن را قبول نخواهیم کرد"، گفت: ما از ابتدا تاکید کردیم که این معامله‌ای بیهوده است و هرگز انجام نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *