سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۳
۹

روحانی به بزرگانی مثل صانعی بی‌توجه نباشد!

جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 625174
آقای واعظی یا در این کشور نیستند و یا اطلاع ندارند بزرگانی همچون حضرات آیات صانعی، بیات زنجانی و گرامی چه کردند.
روحانی به بزرگانی مثل صانعی بی‌توجه نباشد!
به گزارش جهان نيوز، جواد امام، مدیر عامل بنیاد باران درباره سفر رئیس دفتر رئیس جمهور به شهر قم و دیدار با مراجع تقلید، گفت: آقای واعظی مانند سایر دولت به پایگاه رأی بیست و چهار میلیونی بی توجه هستند، ایشان بعد از سخنان رئیس‌جمهور که از همبستگی و انسجام عمومی صحبت کردند به شهر قم رفتند اما به مراجعی که در این شهر مشوق مردم بودند و به نوعی پایگاه رأی آقای روحانی را تشکیل می‌دادند بی‌توجهی کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: آقای واعظی یا در این کشور نیستند و یا اطلاع ندارند بزرگانی همچون حضرات آیات صانعی، بیات زنجانی و گرامی چه کردند. متاسفانه در این یک‌سال اخیر شخص آقای روحانی و سایر تیم دولت نسبت به مراجعی که از ایشان حمایت کردند، بی‌توجه بودند.

منبع: ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
این در حالی است که طی این سالها آقای روحانی در پاسداشت حرمت حضرات عظام تقلید از هیچگونه کوششی فروگذار نکرده و با استقبال از فرمایشان آیت اله مکارم ،نوری همدانی ،و ...در خصوص رسیدگی به وضعیت معیشت مردم امروز تورم به زیر صفر رسیده است ، ارزانی بیداد می کند ، آمار ازدواج وامید به زندگی جوانان با کلید مشکل گشای تدبیر ایشان صد درصد افزایش یافته است ..دفاتر طلاق به علت عدم مراجعه ی مردم تعطیل شده است ،برجام پای 500کشور خارجی را به ایران باز نموده است و چاهها نفت را بسته اند و صرفا صادر کننده ی محض هستیم .تمام نیروهای دوتابعیتی را از کار برکنار نموده مفسدین اقتصادی را اعدام و برای همیشه به جریان آقازادگی ، رانت ، امضاهای طلایی در این مملکت پایان داده اند ....!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این سرخوردگی بین طرفدارای روحانی حاصل رایی بود که از سر هوس و لجبازی با انقلابیها دادند

حقشونه
Iran, Islamic Republic of
این همون نیست که دخترش خودش را گم کرد گفت من را دزدیدن در اتفاقات 88 و متعاقبش بعد هم مامانش بعد چند روز جنجال اومد گفت فشار ورانی باعث شده بود دخترم یک دروغ کوچیک بگه؟! :)
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگه ازدست شماها خسته شده اندبا این آشفته بازاری که درست کرده اید ...
Iran, Islamic Republic of
يك عالم ديني هر گز به خودش اجازه نمي دهد به ديگران توهين و بكند و افترا ببندد و لي همه ديديم اقاي صانعي به احمدي نژاد چه توهيني كرد .
بعد هم همين آقا چنديد سال برمسند اجراي عدالت در جامعه بودند چه قدمي براي اجراي عدالت در جامعه و گرفتن حق مستضعفين از زالو صفتان برداشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
...
اصلاحاتی پشیمان
...