دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

نواز شریف: ادعاهای «چوهدری نثار» آزار دهنده است

دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 624233
نخست وزیر سابق و رد صلاحیت شده پاکستان با انتقاد از ادعاهای وزیر کشور سابق پاکستان گفت: سخنان وی آزار دهنده است.
نواز شریف: ادعاهای «چوهدری نثار» آزار دهنده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، «نواز شریف» نخست وزیر سابق و رد صلاحیت شده پاکستان که در لندن به سر میبرد به سخنان «چوهدری نثار» وزیر کشور سابق پاکستان واکنش نشان داد.وی با اشاره به ادعاهای «چوهدری نثار» که گفته بود من با حزب نواز دشمنی ندارم و خصومت من با شخص نواز شریف است، تصریح کرد: سخنان وی به شدت آزار دهنده است.

نواز شریف گفت: من وقتی این سخنان را میشنوم تاسف میخورم که چرا او باید علیه من چنین حرفهایی را بزند.نخست وزیر سابق پاکستان ابراز کرد: من تاکنون به حرفها و ادعاهای چوهدری نثار جواب ندادهام و نمیخواهم صبر خود را از دست بدهم.

این سیاستمدار مطرح افزود: عمران خان نیز مدعی شده بود که حکومت ما دلار 65 روپیهای را تبدیل به دلار 125 روپیهای کرده است ولی باید بداند زمانی که ما حکومت را به دست گرفتیم دلار 104 روپیه بود.نوازشریف اضافه کرد: تنها برای عیادت و نگهداری از همسرم بیمارم در انگلیس هستم و بلافاصله پس از بهتر شدن وضعیت جسمانی او به پاکستان بازخواهم گشت.

وی گفت: شاید تا یک هفته دیگر به همراه دخترم به پاکستان بازگردم و تلاش میکنم که در انتخابات آتی نیز شرکت کنم.
گفتنی است نواز شریف و چوهدری نثار سابقه همراهی و دوستی 35 ساذله دارند ولی از یک سال پیش به دلایل مختلف ارتباط این دو به شدت خراب شده است.وزیر کشور سابق پاکستان به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده و حاضر نشده است از حزب نواز سهمیه دریافت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *