جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
مقام پارلمانی روس:

ترامپ گروگان وضعیت سیاسی داخلی آمریکاست

يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 623921
رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه گفت، سخنان "دونالد ترامپ" در باره امکان به رسمیت شناختن تعلق «کریمه» به روسیه، صرفا برای ایجاد شرایط مناسب برای نشست آتی سران دو کشور است.
ترامپ گروگان وضعیت سیاسی داخلی آمریکاست
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، "لئونید اسلوتسکی" رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی روسیه معتقد است که سخنان "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا درباره امکان به‌رسمیت شناختن تعلق شبه جزیره کریمه به روسیه، فضای مناسبی برای نشست سران آتی دو کشور به وجود آورده است، ولی ترامپ همواره گروگان  اوضاع سیاسی داخلی ایالات متحده بوده و هست. او مجبور است جو حاکم بر آمریکا در مورد را بپذیرند. به همین دلیل سخنان وی تنها یک نوع ارسال علامت از جانب اوست تا شرایط مناسبی برای برگزاری دیدار آتی روسای جمهوری دو کشور به وجود آورد.

به گفته این مقام پارلمانی، ترامپ پیش از این نیز در جریان مبارزات انتخاباتی خود چنین اظهارنظراتی داشت، ولی سپس به خاطر وضعیت حاکم بر آمریکا از این سخنان دست برداشت و در عمل از اقدامات بی سابقه محدودکننده  علیه روسیه حمایت کرد.

اسلوتسکی یادآور شد که البته مواضع غرب درباره وضعیت «کریمه روسیه» باید دیر یا زود تغییر کرده و عقل سلیم در این باره حاکم شود.

رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در پاسخ به این سئوال که آیا ادعای روسیه در مورد تعلق شبه جزیره کریمه را به رسمیت می‌شناسد، پاسخ داد: « باید دید چه می‌شود.» وی همچنین لغو تحریم‌ها علیه روسیه را نیز بعید ندانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *