شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تامین امنیت بازار و بازاریان توسط پلیس

چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 623088
رئیس پلیس پایتخت در خصوص وضعیت بازار گفت: پلیس با تمام قدرت و توان امنیت بازاریان را برقرار کرده است و اگر کسی بخواهد مغازه‌داران را تهدید کند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهد شد.
تامین امنیت بازار و بازاریان توسط پلیس
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح دستگیری سارقان در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت بازار تهران،‌ اظهار داشت: پلیس با تمام قدرت، امنیت بازار و بازاریان را برقرار خواهد کرد.

فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر این مطلب که در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد؛ تصریح کرد: ما با قدرت امنیت بازاریان را فراهم کرده‌ایم و اگر کسی بخواهد مغازه‌داران را تهدید کند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهد شد.

وی به حضور قدرتمندانه ماموران فرماندهی تهران بزرگ در بازار اشاره و تاکید کرد: امنیت بازار توسط پلیس تامین شده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ در خصوص شادی مردم بعد از بازی‌های تیم فوتبال ایران اظهار داشت:‌ ابتدا باید بازی غیرتمندانه و مردانه تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران را تبریک بگویم.

وی افزود: بعد از سه بازی تیم ملی فوتبال ایران ماموران ما اگرچه تا ساعت 4-5 صبح در معابر و خیابان‌ها حضور فعال داشتند اما باید گفت خوشبختانه رفتار خارج از عرف نداشتیم و هیچ گونه درگیری گزارش نشده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *