جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۴

ترامپ:‌ متأسفم نمی‌توانید وارد آمریکا شوید

چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب: 622889
رئیس جمهوری آمریکا طی دیدار با اعضای کنگره و در تشریح سیاست مهاجرتی دولتش گفت، این یک سیاست ساده است، اینکه به مهاجران بگویید «متأسفم، نمی‌توانید وارد شوید.»
ترامپ:‌ متأسفم نمی‌توانید وارد آمریکا شوید
به گزارش جهان نيوز، رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با اعضای کنگره آمریکا گفته است سیاست این کشور در قبال مسئله مهاجرت به این معنا است که «شما نمی‌توانید وارد شوید.»

به نوشته خبرنگار بلومبرگ، ترامپ در این دیدار گفته است این مسئله «بسیار ساده است ... "من متأسفم شما نمی‌توانید وارد شوید."»

ترامپ همچنین به اعضای کنگره گفته است سیاست مهاجرتی کنونی آمریکا «ملغمه‌ای از قوانین است.»

رئیس جمهوری آمریکا این اظهارات را پس از رأی دیوان عالی آمریکا در تأیید تصمیم‌اش برای منع ورود اتباع برخی کشورهای عمدتا مسلمان‌نشین به ایالات متحده بیان کرد.

ترامپ همچنین در جلسه کابینه دولت آمریکا در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره قصدش برای پیش‌بردن این ممنوعیت‌ها گفت: «البته [که بله]، دیوان عالی "حرف آخر" است.»

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بخدا برای مردم کشورش خیلی عالی است.به تمام حرفها و قولهایش عمل میکند.اقتصاد مقاومتی را در عمل پیاده کرده است.ادم سالمی است .
محمد
Iran, Islamic Republic of
نرخ بیکاری امریکا به پایین ترین حدش (3/8%) رسیده که ناشی از عملکرد ترامپ برای کشورش است
Iran, Islamic Republic of
ترامپ بیشتر یه چهره اقتصادی تا سیاسی و برنامه های اقتصادیش درسته موفقیتش در کاهش نرخ بیکاری و رفاه بیشتر آمریکا و حمایت از تولیدات آمریکا همینه حتی کمکهای میلیارد دلاری به سازمان ملل ...
Iran, Islamic Republic of
برای مردم کشورش عالی است نه برای ما شما فکر اردیبهشت ۹۶ باشید که بیچارمون کردید