جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آرژانتینی ها خواستار خداحافظی مسی شدند

شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 621911
آرژانتینی ها پس از شکست مقابل کرواسی در جام جهانی، خواستار خداحافظی لیونل مسی از این تیم شدند.
آرژانتینی ها خواستار خداحافظی مسی شدند
به گزارش جهان نيوز، پایگاه اطلاع رسانی شرق الاوسط روز شنبه نوشت: در همین حال گروهی دیگر از آرژانتینی ها خواستار بقای ستاره بارسلونا در تیم آرژانتین شدند و اعلام کردند که این بازیکن بخاطر نتایج آرژانتین در جام جهانی نباید سرزنش شود.

آرژانتین روز پنجشنبه در دومین دیدار خود در مسابقات گروهی جام جهانی با نتیجه 3 بر صفر مقابل کرواسی شکست خورد. این تیم در دیدار نخست خود مقابل ایسلند با نتیجه یک بر یک متوقف شده بود و در این دیدار لیونل مسی یک ضربه پنالتی را از دست داد.

در پی این نتایج، گروهی از آرژانتینی ها تاکید دارند که مسی پس از جام جهانی 2018 روسیه می بایست از تیم ملی کشورشان خداحافظی کند زیرا به اعتقاد آنها این بازیکن مقابل تیم های ایسلند و کرواسی دور از انتظار ظاهر شده و موجب از بین بردن آرزوهای آرژانتین در جام جهانی شده است.
در همین حال گروهی دیگر نیز کناره گیری مسی از تیم آرژانتین را عادلانه نمی دانند و معتقدند که این بازیکن به تنهایی مسئول شکست غیر منتظره آرژانتین مقابل کرواسی نیست و همه بازیکنان در این شکست سهیم هستند زیرا فوتبال ورزشی گروهی است.

آرژانتین اکنون پس از ایسلند با یک امتیاز در رده چهارم گروه چهارم مسابقات گروهی جام جهانی 2018 قرار دارد. در این گروه کرواسی با 6 امتیاز صدرنشین است و نیجریه با سه امتیاز در رده دوم قرار دارد.

امیدهای آرژانتین برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی به پیروزی مقابل نیجریه در آخرین دیدار این مرحله و شکست یا مساوی ایسلند مقابل کرواسی استوار است.

مسی همراه با آرژانتین شکست در دیدار نهایی کوپا آمریکا در سال های 2007، 2015 و 2016 و کسب عنوان نایب قهرمانی این مسابقات در سال های یاد شده را تجربه کرده است.

همچنین مسی با بارسلون 9 بار قهرمانی لالیگا ( لیگ اسپانیا )، هفت بار قهرمانی سوپرجام اسپانیا، 6 بار قهرمانی جام پادشگاهی اسپانیا و چهار بار قهرمانی لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا را به دست آورده است.

این بازیکن سه بار قهرمانی سوپرجام اروپا و سه بار نیز جام باشگاههای جهان را تجربه کرده است.

منبع:ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *