جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۷

سردار آزمون: مردم فکر می‌کنند من تلاش نمی‌کنم

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 621469
مهاجم تیم ملی بعد از چند دقیقه اشک ریختن در شرایطی که قصد داشت محل نشست خبری را ترک کند در پاسخ به این سوال که چه کسی فکر می کند تو تلاش نمی کنی، افزود: مردم. از من بی دلیل انتقادات زیادی می شود. آنها نمی دانند من چقدر تلاش می کنم. اگر مردم ناراضی باشند، بعد از جام جهانی به تیم ملی نخواهم آمد.
سردار آزمون: مردم فکر می‌کنند من تلاش نمی‌کنم
به گزارش جهان نيوز، سردار آزمون در پایان دیدار با اسپانیا در جمع خبرنگاران درباره دیدار سخت تیم ملی و شکست برابر ماتادورها گفت: بازی سختی برابر اسپانیا داشتیم. آنها تیمی قدرتمند و متشکل از بازیکنان بزرگ هستند. تلاش کردیم تا برابر آنها بازنده نباشیم اما شانس یار ما نبود و آنها موفق به گلزنی شدند.
 
مهاجم تیم ملی درباره شانس تیم ملی برای صعود از این مرحله افزود: ما یک بازی برابر پرتغال داریم و با تمام تمرکز برای این بازی آماده می شویم. برای صعود صد در صد شانس داریم و البته هر سه تیم شانس دارند. مطمئنا به پرتغال نخواهیم باخت و همه تلاش خود را می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

آزمون در واکنش به این موضوع که چرا بعد از بازی اشک می ریخت در حالی که همه از نتیجه بازی راضی بودند، خاطر نشان کرد: من خیلی گله دارم. آنها فکر می کنند من اصلا تلاش نمی کنم.

مهاجم تیم ملی بعد از چند دقیقه اشک ریختن در شرایطی که قصد داشت محل نشست خبری را ترک کند در پاسخ به این سوال که چه کسی فکر می کند تو تلاش نمی کنی، افزود: مردم. از من بی دلیل انتقادات زیادی می شود. آنها نمی دانند من چقدر تلاش می کنم. من و همه تیم به روسیه آمدیم که مردم را شاد کنیم و در مقدماتی نیز تلاش کردم تا مردم را شاد کنم. مردم می خواهند من را بشکنند. من آدم بازنده ای نیستم و دلم به حال خودم می سوزد. اگر مردم ناراضی باشند، بعد از جام جهانی به تیم ملی نخواهم آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تو این دو بازی ما فکر می کنیم ده نفره داریم بازی می کنیم اقای ازمون.حالا دازی شرط و شروط میزاری که نیای تیم ملی,اینو بدون تیم ملی از تو مهمتره. حالا خود دانی
سروش
United Kingdom
سلام
مردم فکر نمیکنند، نیازی به فکر کردن نیست چرا که میبینند سردار آزمون به اندازه یک سرباز هم عملکرد ندارد
علی
Iran, Islamic Republic of
کسی که دنبال رو رپرها باشه کجا حال و حوصله دارع غیرتی بازی کنه؟
رضا
United Arab Emirates
تو زمین فقط راه میره. تیم ما ده نفره بازی میکنه. نه تنها اثری در گل زدن نداره که گل عزت اللهی هم بخاطر ایشون آفساید شد
Iran, Islamic Republic of
ما هنوز انتقاد کردن رو یاد نگرفتیم.انتقاد باید سازنده باشه ن نابود کننده!
Iran, Islamic Republic of
شما شاید تلاش کنی اما چون افت کردی نمیتونی برای تیم مثمرثمر باشی. حالا چرا کی روش اصرار به استفاده از آزمون رو داره نمیفهمم. به نظرم بهتره از قوچان نژاد که تحرک بیشتری داره تو بازی با پرتغال استفاده کنه.
كامي
Iran, Islamic Republic of
موافقم. ايراد اصلي به كيروش بر ميگرده كه چرا اصرار به بازي كردن ايشون داره ميدان جام جهاني ديگه جاي آزمون و خطا نيست ضعيف باشي بايد تعويض بشي دقيقا مثل مسعود شجاعي.