جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مجلس از امروز باید اولویت‌هایش را اصلاح کند

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 621455
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب تاکید کرد: ز امروز مجلس باید اولویت های خودش را اصلاح کرده و به خوبی تنظیم کند.
مجلس از امروز باید اولویت‌هایش را اصلاح کند
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تاکیدات ایشان بر حوزه های مختلف، اظهارداشت: یکی از تاکیدات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان پرهیز از تشریفات زائد و اسراف بود و تاکید دیگرشان این بود که مجلس نباید اولویت های خود را گم کند.

وی افزود: بر این اساس، به نظر من جهت گیری های مجلس باید به سمت حمایت از اقشار مستضعف و محروم باشد و اینکه مجلس خواسته یا ناخواسته بخواهد دنبال اصحاب زر و زور برود، قطعاً خطرناک خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: به نظر من از امروز مجلس باید اولویت های خودش را اصلاح کرده و به خوبی تنظیم کند و مسئولان مجلس باید قاطعانه تصمیم بگیرند تا در جاهایی که دولت کوتاهی می کند وارد شوند و دولت را ملزم به اجرای قوانین کنند.

پژمان‌فر ادامه داد: مجلس به خاطر وظیفه ای که برعهده دارد، باید در مقابل تخلفات سنگینی که مخصوصا در دولت اتفاق می‌افتد، بدون چشم‌پوشی و ملاحظات باندی قاطعانه بایستد و برخورد کند و قبل از آن نیز، همانطور که رهبر معظم انقلاب امروز تاکید کردند، خودِ نمایندگان باید پاک و مبرا باشند.

وی افزود: همچنین با توجه به تذکری که امروز رهبر انقلاب در خصوص پرهیز از اسراف و ریخت و پاش و سفرهای خارجی غیرضروری داشتند، باید هیات رئیسه و نمایندگان مجلس به ویژه در هیات نظارت بر سفرهای خارجی، از این به بعد مراقبت بیشتری نسبت به این قضایا داشته باشند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *