جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲۱

جهانگیری: پرچم مبارزه با فساد را بالا نگه می‌داریم!

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 621159
فساد هویت نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند و باید با مسدود کردن همه روزنه‌های بروز فساد، از ناامیدی مردم و لطمه به منافع و حیثیت ملی جلوگیری کنیم.
جهانگیری:  پرچم مبارزه با فساد را بالا نگه می‌داریم!
به گزارش جهان نيوز، معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به شرایط جدید کشور و عزم جدی دولت آمریکا برای اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه دولت و ملت ایران، گفت: ان‌شاءا... و به فضل الهی، با برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق و اتکا به منابع و ظرفیت‌های داخلی آبرومندانه از این مرحله عبور خواهیم کرد و دشمنان کشور را در محقق کردن آرزوهایشان علیه جمهوری اسلامی ایران ناکام خواهیم گذاشت. اسحاق جهانگیری با بیان موضوع جلوگیری از وقوع فساد در دوران تحریم‌ها اظهار داشت: دولت آمریکا برخلاف قوانین بین‌المللی و با سازوکارهای جدید و به قول خودشان با اعمال تحریم‌های بی‌رحمانه و هوشمند به دنبال زمین‌گیر کردن اقتصاد کشور با هدف اعمال فشار بر زندگی و معیشت مردم است و همه دستگاه‌ها و قوا در این زمینه وظیفه دارند تا با تدبیر و برنامه‌ریزی شرایطی را به‌وجود آورند که زندگی مردم از این بابت دچار لطمه و آسیب نشود. معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: مجموعه نظام آماده اداره کشور در هر شرایطی است تا دشمن بداند که برنامه هایش برای زمین گیر کردن جمهوری اسلامی ایران محکوم به شکست خواهد بود. وی با تاکید بر وظیفه حساس و سنگین ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در برهه کنونی، تصریح کرد: در شرایط تحریم زمینه‌های بروز فساد بیش از زمان‌های دیگر است اما همانطور که بارها تاکید شده است باید با عزم جدی پرچم مبارزه با فساد را همواره بالا نگه داریم و با همت همه مسئولان، دامن نظام را از مفاسد پاک کنیم.

فساد هویت ایران را تهدید می‌کند
رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطرنشان ساخت: فساد هویت نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند و باید با مسدود کردن همه روزنه‌های بروز فساد، از ناامیدی مردم و لطمه به منافع و حیثیت ملی جلوگیری کنیم. معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه متاسفانه در دوره گذشته و در ایام تحریم شاهد وقوع تخلف‌ها و بروز مفاسد اقتصادی کلان به بهانه دور زدن تحریم‌ها بودیم که علاوه بر آسیب به منافع ملی، موجب نارضایتی مردم هم شد، از همه مسئولان خواست تا با آسیب شناسی و ارائه راهکار‌های عملی تمام مساعی خود را در جهت جلوگیری از وقوع فساد در شرایط جدید به‌کار بندند. جهانگیری با اشاره به پیامدهای تحریم‌ها نظیر بسته شدن مجاری رسمی و متعارف برای داد و ستد و تجارت با کشورهای دیگر، تجارب کشور در تحریم‌های دوره قبل را یادآور شد و گفت: باید با آسیب شناسی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی منافذ بروز و ظهور فساد و اختلال در جریان اداره کشور را مسدود و محدود کنیم. وی با بیان اینکه همکاری دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید در سطحی باشد که مدیران بتوانند با ریسک پذیری و بدون دغدغه تصمیمات لازم را برای پیشبرد برنامه‌های خود اتخاذ کنند، گفت: مدیریت بحران توأم با ریسک پذیری در دوران تحریم یک اصل است و اگر دستگاه‌های اجرایی از تصمیم‌گیری سریع و مطابق با شرایط روز باز بمانند اداره کشور با دشواری رو‌به‌رو خواهد شد.

مدیران احساس مچگیری نکنند
معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: مدیران اجرایی کشور نباید احساس کنند که در شرایط تحریم عده‌ای قصد مچگیری و برخورد با آنها را دارند، در عین حال باید سازوکاری اندیشیده شود تا ضمن نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی زمینه برای بروز هرگونه فسادی از میان برود. در این جلسه پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی هم با بیان اهداف دولت آمریکا در راه‌اندازی جنگی تمام عیار علیه ملت ایران به‌ویژه در عرصه اقتصاد، گفت: مطمئن هستم اگر مسئولان صادقانه و شفاف با مردم سخن بگویند و شرایط را تبیین کنند خواهیم توانست با کمک آنها از مشکلات عبور کنیم.

منبع:آرمان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
داداچ ، یا نمیدونی مبارزه چیه یا نمیدونی فساد چیه . داداشت رو نگاه کن شاید متوجه شدی
Iran, Islamic Republic of
وقتی به قاچاقچی کالا میگی ' دختر مظلوم وزیر!' معلوم میشه پرچم قاچاقچیان بالاست. بدجورم بالاست. مملکت رهای رهاست.
...
Iran, Islamic Republic of
قرآن را هم روزی سر نیزه کردند...
محمد
Netherlands
شما اول جلو ...
Iran, Islamic Republic of
...
سرور
Iran, Islamic Republic of
اسحاق.بگو جون داداشم!
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید! خیلی کارهای عظیمی میکنید، مخصوصا برای جووانان اشتغال ایجاد میکنید!!
Iran, Islamic Republic of
فساد در درون دولت و زیر شاخه هاست که شما مسولیت آن را را دارید مگر می شود انسان با خودش بجنگد ای ول داری
Iran, Islamic Republic of
اگرخسته شدی بده بدستان اخوی گرام
مهدی
Australia
باسلام
نه بابا راست میگی ـ اگه راست میگی اوّل از برادرت شروع کن تا صحت
حرفت که گفته ای : پرچم مبارزه با فساد را بالا نگه می‌داریم . معلوم
بشه ....
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی میخوای بافساد مبارزه کنی؟ اول براردریتو با ملت ثابت کن و یقه برادر خودتو بگیر بعد بیا و شعار مبارزه با فساد بده.....
Iran, Islamic Republic of
از داداش چه خبر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
...این نوع سخنرانی توهین به مردم است .
Iran, Islamic Republic of
قربون اگرمبارزه شما اینطوریه جون آن عزیزت ما را دراین مبارزه شریک کن بلکه ازاین زندگی بفلاکت کشیده شده مقداری فاصله بگیریم بابا .
United States
پس سریع مهدی اخوی گرامی را تحویل قانون بده و خودت هم برائت کن
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اختلاس های کلان فاضل لاریجانی چی شد ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این تیتر اشتباه تایپی دارد کلمه "مبارزه "اشتباهی تایپ شده
منظورش اینه که پرچم فساد بالاست یعنی از زمان دولت موسوی و بعدش هم هاشمی که فساد دولت مردان شروع شده هنوز پرچم فساد از دست انها نیفتاده
Sweden
شعار نده آقاجان! ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی بعد از انتخابات تا حالا چند بار تشکیل شده؟!
على
Iran, Islamic Republic of
با توجه به سوابق مديريتى وعملكرد جنابعالى در
وزارت صنايع ...شما مرد مبارزه این میدان نبوده
ونيستيد !!! .
Netherlands
حباب ...
سلام
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت جناب جهانگیری، با توجه به اینکه جناب رئیس محترم جمهور و معاونین ایشان و وزرای عزیز و رئیس کل بانک مرکزی، افزایش قیمتها را حباب میدانند، خواهشمندیم بجای مبارزه با فساد، با این حباب لعنتی که باعث افزایش قیمتهاست مبارزه کنید و بدینوسیله موجبات رضایت ملت را فراهم کنید.